Miten päästä psykiatriselle osastolle?
Elikkä mulla on semmonen tunne etten pärjää yksin kotonani, kun ahdistaa koko ajan. Asun kyllä tukiasunnossa, mutta täällä käy vaan kerran viikossa hoitaja juttelemassa ja yhteisissä tiloissakaan ei usein ole porukkaa. Mietin että olisiko mun hyvä hakeutua psykiatriselle osastolle, vaikken mikään hullu ookkaan. Tuntuu vaan että en kestä tätä yksin oloa… Tällä sivustolla on varmasti ihmisiä, joilla on samanlainen tilanne, miten olette selvinneet? Ja miten psykiatriselle osastolle pääsee mahdollisimman pian, ilman että joutuu esittämään hullua, sillä sehän olisi varma tyyli miten sinne pääsisi… Varsinkin nämä viikonloput ovat raskaita, kun vaikea välillä keskittyä mihinkään kun ahdistaa niin paljon. Lääkitystä en halua nostettavan ja muutenkin olisi hyvä että pääsisin edes joistain lääkkeistä eroon… Olen kyllä joutunut ravaamaan terkussa ahdistuksen takia, mutta siellä ne vaan ottaa kaikki samat testit aina ja toteaa ettei ole mitään vakavaa ja passittaa kotiin. Enään en terkkuun halua mennä. Minulla on kyllä hoitosuhde poliklinikalle, mutta on aina tuskallista venata siellä käyntiä, koska sekin on vain kerran viikossa… Tyttöystävän hankkiminen olisi varmasti paras vaihtoehto, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty.🙂 Olen kyllä yhdeltä tytöltä kysynyt, jonka tunnen, että muuttaisiko yhteen, mutta ei ainakaan silloin suostunut. Eli jääkö ainoaksi ratkaisuksi Psykiatriselle osastolle meno? Olen kyllä joskus ollut siellä ahdistuksen takia, mutta en tiedä muuttaisiko se tällä kertaa mitään… Olen tässä yrittänyt jo sinnitellä monta kuukautta tän voinnin kanssa, onhan se parempaan päin menossa, mutta silti. Kertokaa ihmiset, mikä neuvoksi? Mieluiten hyviä ideoita.🙂