Miten päästä lääkkeistä eroon?

Miten päästä lääkkeistä eroon?

Käyttäjä haidi84 aloittanut aikaan 23.08.2017 klo 08:38 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä haidi84 kirjoittanut 23.08.2017 klo 08:38

Minulla mennyt jo pari vuotta zypadhera injektii. Annosta vaihdeltu välillä isommaksi ja välillä pienemmäksi. Olen väsynyt pää on sumussa. Suuta kuivaa. En jaksaisi enää käyttää lääkkeitä. Diagnoosiakin on pohdittu vaan huonompaan suuntaan vaikka sairastuin alunperin sisäilmaongelmista ja oireita pidettiin psykoottisena. En ole pystynyt jättämäään lääkitystä omin päin pois pelkään että mitäsitten. En pelkää että sairastuisin pahemmin vaan tiettyjen viranomaisten toimenpiteitä. Olen pakkolääkitty. Milloin voi ajatella että tästä ns. Psykottisesta masennuksesta paranee ja voi yhteistyössä lääkärin kanssa lopettaa lääkkeet. Sitä vaan toivon. Ja onko parempaa lääkettä olemassa kuin zypadhera injektio? Pelkään kyllä kaikkia lääkemuutoksia joten olen pysynyt samassa. Lääkäri viimeksi kyseli mitä lääkkeitä mulla on kokeiltu. Niitä on pitkä lista ja mikään ei sovi. Hammasta purren otan zypadheran. Masentaa tämä lääkitseminen. 😭

Käyttäjä kirjoittanut 23.08.2017 klo 17:25

Onko mahdollista saada miedompaa määrää tuota, vähän kerrassaan pienentää annoksen määrää?

Käyttäjä haidi84 kirjoittanut 26.08.2017 klo 17:41

Kysyin lääkkeen pienennystä. En usko että saan kun olin vasta sairaalassa ja ne nosti annosta. Vaikka ihan turha nosto kun olin sairaalassa ihan sosiaalisista syistä kun mokailin muuten. Haluan joskus lääkkeettömäksi. En jaksa enää näitä sivuoireita. Enkä mitään muuta lääkettä suostu ottaa. Hoitaja kysyi puolestani lääkäriltä. Kuulen tiistaina mitä lääkäri ollut mieltä.