Miten lähestyn miestä?
Moikka!
Miten uskallan kaiken kokemani jälkeen lähestyä miestä? Olen kaupassa töissä ja olen ihastunut työkaveriini söpöön mieheen. Pilaisinko hyvän kaveruuden kertomalla tunteistani? Hänestä oli suuresti apua keskenmenon jälkeen.
Pelkään tehdä aloitetta. Pelkään vanhojen kokemusten perusteella tulevani hyväksikäytetyksi, raiskatuksi ja hakatuksi. Yritän tulla toimeen ilman alkoholia. Yritän turruttaa, sillä pelon, jota tunnen. Voi olla, että mun on tarkoitettu yksineläjäksi. Olisi se silti mukava, jos olisi mies, joka hyväilisi ja rakastelisi rakkaudella eikä väkisin. Luulen kyllä etten kykene seksiin. En kaiken jälkeen! Voiko tästä parantua? Uskon, että minusta löytyisi naista tyydyttämään itselleni rakasta miestä.
Työkaverissani olen ihastunut hänen silmiin, tapaansa puhua sekä tuoksuun. Hän tuoksuu hyvältä oikein mieheltä. Saan katsoessani hänen käsiään eroottisia latauksia. Haluaisin hänen kätensä vartalolleni. Onko tämä vain fantasiaa vai sairasta mielikuvitusta raiskatulta? Onko minulla oikeus tuntea halua ja himoa?