Miten kauan voi jaksaa yksin?
Olen 29-vuotias. Mulla ei ollut oikeata kaveria 14 vuoteen. En ole koskaan seurustellut ja minkäänlaista fyysistä läheisyyttä olen saanut vain parin viikon tapailun ajan vuosi sitten. silloin pidin tyttöä/naista kädestä ensimäistä kertaa ja koin ensisuudelmani. (mitään seksiä tms en varmaan voi koskaan, koska en osaa ja häpeän itseäni niin paljon ja on jo liian myöhäistä). Ensimmäistä kertaa ainakaan tällä vuosituhannella en tuntenut olevani onneton. sitten toinen kyllästyi. Olen netin kautta tavannut kymmeniä naisia kymmenen vuoden aikana ja ihan muutamaa lukuunottamatta kaikki on päättyny just siihen ja ne muutkin 2-4 tapaamisen jälkeen toisen aloitteesta. En osaa kovin hyvin olla ihmisten kanssa/seurassa, koska olen aina ollut yksin. Väsyn ja rasitun helposti/nopeasti, koen etten siedä ihmisiä lähelläni kovin pitkää aikaa. Koen nyt niin, että en halua elämältä enää mitään mutua kuin tyttöystävän. ja se ei ole mahdollista.
Usein voin olla surullinen tai vihainen. jos vaikka näen ihmisten suutelevan, sitten on oltava surullinen/itsesäälinen tai täynnä vihaa ja pahoja ajatuksia. Systeemini valitsevat vihan, koska suru on raskaampaa.
Elän sisälläni. Ajatusmaailmassa. Kuvittelen kaikenlaista, käyn keskusteluja päässäni. olen tottunut pitämään kaikki sanat sisälläni, koska ei ole ketään kelle niitä sanoa, joten sitten kun sattuu olemaan joku, niin ei se niin helposti onnistu.
Miten kukaan voi edes ymmärtää mua? Jos ei ole ollut näin yksin näin pitkään (kuten kukaan ei varmasti ole ollut), niin ei voi ymmärtää. Ja jos toinen ei voi ymmärtää, en voi tulla toimeen sen kanssa, sehän on mahdotonta. Ei voi tulla toimeen toisen kanssa ilman ymmärrystä. Umpikuja.
Mikään ei tunnu miltään. Olen totaalisen turtunut. Kaikki johtuu yksinäisyydestä. Ja siitä, että ei ole mitään mahdollisuutta. Ei ole pienintäkään toivon murusta. aina kun koen, että on jotain toivoa, niin olen ihan täynnä intoa. pieninkin toivon murunen. sitä kestää yleensä ehkä muutaman tunnin tai korkeintaan päivän. Joka ikinen päivä koen kaiken täysin turhaksi. vuosien ajan. Mikään ei tunnu miltään ja silti.
Vihaan vihaan Vihaan VIHAAN VIHAAAN MÄ VIHAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNN tätä … paskaa niin paljon.
En jaksa tätä pinnallista maailmaa. Näen kaiken pinnallisena, missään ei ole mitään pysyvää. Kaikki on ihan päin … koko maailmassa. Haluaisin johonkin, missä ei ole mitään ulkopuolista. ei yhtään mitään. Ei yhtäkään ihmistä. ei mitään. Siellä olisi parempi olla.