Mitähän tässä tekisi
Menetin sitten asunnon, vaimon, koiran, kaksi kissaa ja luottotiedot. Kissoista toinen on oletettavasti vielä hengissä, koira jäi auton alle. Vaimo vaihtoi vanhempaan ja varakkaampaan. Eipä siinä. Muutin omilleni ja jatkoin asioiden tekemisistä, kunnes sain tarpeekseni ja rupesin juomaan. Sitten lopetin sen ja suunnittelin tekeväni elämälläni jotain. Seuraavaksi minulla todettiin masennus kahden lääkärin toimesta. Lääkkeitä en ole syönyt, koska päivittäiseen leipäänkään ei ole oikein varaa. Olen tässä miettinyt, että sama kai tuo olisi kuolla, koska ainoa asia mistä nautin on nukkuminen. Olen tässä mietiskellyt helpointa ja kivuttominta tapaa lopettaa elintoiminnot, mutta arvelluttaa vähän miten se onnistuisi. Elämässä tähän mennessä kun ei meriittejä siitä ole tullut. Harmittaa, kun on tullut mokattua raha- ja ihmissuhdeasiat. Velkaa on, ystäviä ei. En koe olevani masentunut, tai oikeastaan surullinenkaan. Tosiasiat ei harmita, enemmänkin menetetyt mahdollisuudet. Toisaalta on minulla hyviäkin muistoja. Saas nähdä.