Mitä tehdä kun koen että häpäistään kotikin, lääkkellä, taas?

Mitä tehdä kun koen että häpäistään kotikin, lääkkellä, taas?

Käyttäjä White princess aloittanut aikaan 13.03.2011 klo 18:31 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä White princess kirjoittanut 13.03.2011 klo 18:31

Hetki sitten tuntui, että voin jo aloittaa ensiviikon solubiologian tenttiin lukemisen. Kävin kuitenkin ensin suihkussa. Siksi täällä taas. Pissasin tod. näk. erään lääkkeen takia omaan suihkuuni, lattialle. Pissa haisi oudolta. Olin ns. sekoomispisteessä. Koska tiesin kokemuksesta miltä se oli haissut ennen psyykenlääkkeitä. Muistin suihkussa sen. Koin että kotinikin häpäistään. Ja tämähän on toisen vanhempani omistusasunto josta olen kiitollinen. Kuka tämän ensinnäkin maksaa? Yritys vai asiakas? Vanhemmathan ovat jäämässä juuri eläkkeelle. Olenhan itsekin myös kaupallisen tutkinnon suorittanut. Äiti ei ainakaan. Äiti ei enää sitten maksa. Mitä sanon naapureille? Enhän ole alkoholisti. Eikä isäkään varmaan enää. Lisäksi huomasin, että joudun uudelleen opettelemaan vasen kätisyyden, joka todellakin on perinnöllistä. Olen ainakin itselleni todistanut tämän. En ole siksi vieläkään työkykyinen. Mutta tiedän olevani vasenkätinen. Minusta tämä on jo ihan sairasta. Varsinkin tämä vasenkätiyys juttu. Kokoajan kirjoittaessani tarkkailen miten aivoni toimivat. Olen todella järkyttynyt.

Käyttäjä eheytynyt kirjoittanut 14.03.2011 klo 14:55

Hmm.. viestisi vaikutti erittäin sekavalta, enkä siten ole varma ymmärsinkö puoliakaan ja ne puolet, jotka luulin ymmärtäväni niin ymmärsinköhän niitäkään oikein...

Mutta mikä siis pitäisi maksaa? Siis pissaat suihkussa lattialle, mitä sitten? Mikä se rikos siinä on? Tuntuu, että mieltäsi ehkä saattaisi jokin terapia rauhoittaa, käytkö jo jossain terapiassa? Muuta en oikein osaa kommentoida..🤔

Käyttäjä hps0 kirjoittanut 15.03.2011 klo 06:53

Jossain viestissä kerroit että olet lopettanut hiljan jonkin lääkityksen? Minkä? Mietin että kannattaisikohan sitä kuitenkin jatkaa koska viestisi menevät koko ajan sekavammiksi ja oudommiksi.

Käyttäjä dies nafastus kirjoittanut 15.03.2011 klo 09:11

Olisiko sinulla joku jonka kanssa pystyisit puhumaan. Joku joka tuntee sinut ennestään, Vanhempasi vaikka?

Mulla on nyt sellainen tunne että sulla ei ole kaikki kunnossa. Sinulla on psyykelääke, mihin asiaan se on määrätty? On varmaan aiheellista ottaa yhteys siihen lääkäriin joka sen on määrännyt. 🙂👍

Käyttäjä White princess kirjoittanut 23.03.2011 klo 18:26

Kiitos vastauksistanne!

Eipä nuo yritykset, jotka noita lääkkeitä määräävät, ilmeisesti reagoi, vaan kiusallisia tilanteita tulee ja ihmiset sekoilevat esim. netissä sitten, kun organisaatio ei ota vastuuta. Tänne ajoivat, voi voi... No, itse tiedän että sain väärää lääkettä, ja kätisyytenikin on jo palautunut ja oppiminen tehostunut. Lääke siis lähtemässä pois elimistöstä. Ihanaa oli myöskin tänään se, että ns. hieman napsahdin entiseen malliin kaupungilla, enkä kävellyt eteenpäin ihaankuin mitään ei olisi tapahtunut. Eli siis reagoin! Tosin syistä en tänne viitsi nyt raportoida... Ne käsittääkseni liittyävät kaikkeen muuhun kun lääketieteeseen. Miksi välillä ei saisi suuttua ja näyttää tempperamenttinsa tyynen pinnan alla? Vai tekeekö lääketiede meistä kaikista tasaisia suomalaisia?