Mitä teette kun ystävä kyllästyy sinuun?
Olen ihan aikuinen 32-vuotias nainen joten pitäisi kai olla tottunut siihen että ystävyyssuhteet päättyvät toisinaan, mutta kun tällä hetkellä sattuu vaan ihan ihan hemmetisti, aivan kuin joku iskisi veistä rintaan. Ystävä jonka olin tuntenut noin 1,5 vuotta on harventanut viesteihin vastaamista siihen pisteeseen että saattaa mennä viikko viestiin vastaamisessa. Kyllästyin tähän sillä itse vastaan niin pian kuin suinkin, vaikka olisi kuinka kiire, en anna toisen odottaa viikkoa. Omatunto ei edes antaisi minun roikottaa toista epätietoisuudessa päivästä toiseen. Ymmärrän että elämässä tulee kiireitä, siksi en roiku, en pommita, en käytä toista terapeuttina murheilleni ja jos on rankka elämänvaihe niin ymmärrän että aina ei jaksa. Silti en ymmärrä miksi ei voi laittaa parilla sanalla että raskasta on, enkä nyt vaan pysty
Itselläni on traumoja vaikka millä mitalla ja sen vuoksi jo luottamuksen muodostaminen tuntuu siltä kuin yrittäisi rekkaa nostaa paljain käsin. Kun toinen pettää/hylkää/tms tms, tuntuu että miksi h*lvetissä edes yritin ja onko tällä planeetalla yhtään ketään johon voi luottaa.
Mitä te muut tekisitte ja tuntisitte vastaavassa tilanteessa? Mitä ajattelisitte itsestänne ja siitä toisesta?