Mitä teen,en kestä enää!?
Oon niin masentunut ja ahdistunut enkä tiedä mitä teen.Asun kuntoutusyksikkö Katajassa ja tää on niin kamala paikka ja haluan pois.Melkein joka päivä mulle valitetaan jostain asiasta vaikka yritän käyttäytyä kunnolla ja olla ystävällinen.Ne käskee koko ajan siivoomaan,kattamaan pöytää,lenkille ja kaikkea enkä saa koskaan olla huonolla tuulella kun sitte ne valittaa että pitää käyttäytyä kunnolla mutten jaksa aina puhua ystävällisesti kun on niin kamala olo muttei ne ymmärrä mua yhtään eikä edes yritä ymmärtää.Oon ollut täällä yli kaksi ja puoli vuotta ja masennus ja ahdistus vaan pahenee.Lääkityksenä on sertralin,venlafaksiini,risperidon ja melatoniini nukkumiseen.Tarvittaessa otan diapamin jos ahdistaa ihan hirveästi.Enimmäkseen oon yksin huoneessani kunnes taas käsketään tekemään jotain.Kukaan ei yleensä juttele mun kanssa ja mulla oli keskusteluaikoja joskus,piti olla joka päivä mutta usein joku unohti tai ei ehtinyt juttelemaan.Sitten mulle valitettiin että vaadin liikaa hoitajilta enkä ymmärrä sitä yhtään.En oo vaatinut mitää,pyytänyt puhumaan ja lenkille mutten koskaan vaatinut,enimmäkseen ollut huoneessani ja tehnyt mitä käsketään joten syytös oli aivan kohtuuton.Siispä lopetin keskusteluajat kun suutuin niin paljon.Enää kukaan ei siis juttele,tosi harvoin jos pyydän.Mukavia hoitajia on vaan kolme enkä kestä kun ne epämukavat käskyttää ja valittaa vaikken olisi sitä ansainnut.Välillä viiltelen kun en keksi muuta ratkaisua miten lievittää tuskaa,se auttaa edes vähän aikaa mutta sitten alkaa taas kaduttaa.Lääkitystä muutettiin pari kuukautta sitten,venlafaksiini lisättiin ja osaston lääkäri lupasi puhua mun kanssa lääkityksestä ja muutenkin mun olosta mutta se jäikin lomalle neljäksi viikoksi.Se teki saman viime kerralla kun meiän piti puhua enkä luota siihen yhtään,aina saan pettyä vaan.Nyt meillä on sijaislääkärinä osaston entine lääkäri joka on mukavempi ja jonka kanssa oon joskus puhunut enemmän mutten tiedä pitäiskö mun sitten puhua sille vai odottaa toista lääkäriä muutama viikko.Olo on niin kamala enkä tiedä kenelle voisin puhua,kukaan ei kuuntele eikä välitä,sanoo vaan että kyllä se siitä,ryhdistäydy vaan,ei se oo niin yksinkertaista.Haluaisin muuttaa asuntolaan Raumalle mutten tiedä päästetäänkö mua jos en oo paremmassa kunnossa mutten voi olla jos en pääse pois!!!Onko kenelläkään mitään ideoita,jos joku edes viitsisi kirjotta mulle,olisin tyytyväinen