mitä seuraamuksia tämmöisestä ja kenelle?

mitä seuraamuksia tämmöisestä ja kenelle?

Käyttäjä Simblemyne aloittanut aikaan 09.01.2010 klo 16:52 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Simblemyne kirjoittanut 09.01.2010 klo 16:52

Minulla on semmoinen tilanne, että minulla on Aspergerin oireyhtymä, psykoottisia ongelmia, toistuva masennus ja traumoja lapsuudesta, oppimisvaikeuksia ja kielenkäyttö aika värikästä. jopa siinä määrin että jotkut saattaa säikähtää sitä. takerrun ihmisiin helposti enkä aina muista kohtuutta yhteydenpidossa. Minulla tuli erään lääkärin kanssa kommunikointivaikeuksia jotka jättivät minuun pahat jäljet kun näen asiat isompina kuin ovatkaan ja lääkäri puhui useita vuosia sitten minulle aroista asioista minun mielestäni syyttävään ja tuomitsevaan sävyyn. Voi olla että vikaa oli myös minussa. minä myös turhauduin kun joka asia mitä häneltä pyysin, mm b-lausunto, tukihenkilö, lääkkeen vaihto, tuettuun asuntoon muuttaminen ym oli vastauksena ehdoton ei. vaikka juuri nuo asiat olisivat minua auttaneet parhaiten. Tein lääkäristä hallintokantelun ja kantelun vastineissa ylilääkäri kaiveli kuin suurennuslasilla esiin vanhoja, 7-8kk sitten kirjoittamiani viestejä ja kirjoitti niiden olevan oikeudellisesti arvioituna todennäköisesti solvaukseen tai herjaukseen viittaavia. minä itse en kyseisiä viestejä edes muista kirjoittaneeni. ja lääkäri jolle niitä kirjoitin ei silloin edes suuttunut minulle niistä vaan sanoi ymmärtävänsä ja antavansa anteeksi. ja se lääkäri josta kantelun tein, niin hän mainitsi siinä että häntä pelottaa se kun minä osoitan huomattavaa mielenkiintoa hänen vauvaansa kohtaan. Vaikka tosi asia on, että en ole edes tavannut koskaan ko. vauvaa. olen onnitellut häntä uudesta vauvasta ja nähnyt vauvan kuvan netissä ja kommentoinut että vauva on suloinen. Ihmettelen moista pelkoa koska minä en ole mikään henkirikollinen enkä seksuaalirikollinen enkä ikinä tekisi lapsille pahaa enkä vankilassakaan ole ikinä ollut. olen nämä asiat maininnut vastineessani jonka lähetin noista vastineista. Minä olen ollut suunniltani pelosta ja olen pelännyt, että joudunko minä johonkin syytteeseen esim lapsen ahdistelusta tai kunnianloukkauksesta ym. kantelun tein marraskuussa ja 15.12 minulle tuli vastineet ja sydän kurkussa olen postia odotellut joka päivä ja huokaissut helpotuksesta kun ei ole tullut mitään kutsua oikeudenkäynteihin ym. Mitä luulette, kummalleko seuraamuksia tulee, minulle vai lääkärille? joudunko minä vankilaan? on ollu vastineessa maininta mm siitä kun otan lääkäriin yhteyttä myös virka-ajan ulkopuolella ja olen kommentoinut vauvaa ja olen lisäilly facebookissa kaveriksi, mutta nyt olen sen lopettanut koska hän on estänyt minut siellä. Jos tästä jotakin tulee niin montako vuotta vankilaa vai selviänkö ehdonalaisella? olen ensikertalainen ja todennäköisesti alentuneesti syyntakainen ja mitään en ole lapsille ikinä pahaa tehnyt, olen jopa hoitanut lapsia ja haaveilen omistakin lapsista siinä kuin kuka tahansa. ja olen järkyttynyt kun lääkäri mainitsi pelottavana sen kun kommentoin vauva-asioita. en ole tottunut että minua pidetään vaarallisena. olen tottunut luontevaan ja normaaliin kohteluun että minua kohdellaan luontevasti kuin ketä tahansa eikä minuun ole käytetty edes sen suurempia varotoimia kuin keneen tahansa eikä ole pidetty uhkana esim lapsille. päinvastoin. ja ihmettelen että jos se noin vaarallisena minua pitää niin miksi sitten alunperinkään on suostunut minua vapaalla jalalla pitämään?