mitä pitäisi tehdä?
Ajattelen koko ajan, että pitäisi tehdä jotain hyödyllistä. En voi tehdä mitään, mistä oikeasti nautin, koska pelkään, etten ehdi opiskella tarpeeksi jos käytän aikani hyödyttömiin asioihin.
Aina kun menee kaupungille, pitää olla meikit päällä. Pitää näyttää täydelliseltä.
Ja vaikkei jaksaisi urheilla, pitää silti. Ja pelkään koko ajan, että syön liikaa. Yritän syödä mahdollisimman vähän, että laihtuisin, mutta pelkään, etten onnistu.
Syksyllä pitäisi olla kirjoitukset. Sen jälkeen lukio olisi ohi. Olen odottanut sitä niin kauan, että tuntuu, että en kestä, jos en nyt pääse niistä läpi. Siksi pitäisi lukea. Lukea ja lukea ja lukea, paljon enemmän.
Elän elämääni näin, koska en usko voivani saada parempaakaan elämää kuin tämän. Vihaan opiskelua, liikuntaa ja teeskentelyä, mutta elämä ei tunnu hyvältä silloinkaan, jos olen tekemättä mitään.
En jaksanut hakea kesätöitä, koska haluan käyttää koko kesän opiskeluun. Pelottaa vain, että sekään ei riitä. Entä jos en pääse kirjoituksista läpi ja sitten pitää taas opiskella lisää?
Haluaisin vain löytää ihmisen, joka rakastuisi minuun vaikka olenkin itsetunnoton typerys. Kaikki sanovat, että ei minua voi rakastaa jos en itse rakasta itseäni, mutta mun mielestä se on tyhmä klisee joka ei edes pidä paikkaansa. Tai jos pitää niin sitten en ainakaan löydä ketään. Niin kauan kuin en löydä ketään, en voi myöskään rakastaa itseäni.
Olisi kiva jos joku osaisi sanoa mitä tehdä.