Mitä mä oikein teen?
Kaikki tuntuu vaan niin vaikealta tällä hetkellä. En tunne itseäni masentuneeksi, vaikka muut sen mulle sanovat. olen eristäytynyt aika paljon nykyään ja tonne ulos on vaikeaa menä, mutta kun siellä on, on helppoa. TUntuu ettei ketään tunnu ymmärtävän, kuinka paha olla mulla on. Siksi sulkeudun kotiin sitten. Maha on alkanut oireilla niin pahasti, etten uskalla laittaa oikee mitään suuhuni. en edes nestettä. TÄmä sitten laittaa olon vielä heikommaksi ja näin ollen toivottomaksi ja jne. Taidan olla aika isossa oravanpyörässä nyt. Mutta en tiä mikä on siihen hyvä katkaisu. 3v. sitten olin samassa tilanteessa ja silloin n. kk sairaalajakso auttoi tähän asti.
Tämä oravanpyörä taisi alkaa silloin kun isä n. vuosi sitten sai kohtauksen. Viime kesänä oli mulla ja isällä vaikeaa. Itse sairastuin sappivaivoihin ja isä sitten sai eräänä päivänä kohtauksen ja jouduin koskemaan melkein kuolutta (harmaata ja siniset huulet, hapenpuutteesta) ihmistä. Isäni on mulle todella rakas, vaikka välimme onkin viilentyneet tässä 8v. aikana.
Itse pääsin sappivaivoista tammikuussa ja laihduin sen vuoksi touko-tammikuun aikana 20 kg. Olen tammikuun jälkeen saanut viimekuun lopulle asti painoni pysyy melko samana, mutta nyt taas alkaa paino laskea.
Isäni on saanut koko ajan kohtauksia ja nyt kuluneen kk aikana 2. Viime syksynä hän sai keuhko-ongelmia ja joutui pari kertaa sairaalaan.
Soitin lääkärilleni tossa muutamia viikkoja sitten, kun luulin että lääke laittaa mahan oireilee, mutta nyt on senkin jälkeen ongelmia ollut. Enkä tiä uskallanko sinne soittaa ja sanoa missä mennään. Pelkään että lääkäri kertoo että tämä on mun syyni tai että olen toivoton tapaus vaan.
Mulla on aika stressaava tilanne tällä hetkellä ja olen tässä kuussa muuttamassakin. Pelkään vaan muuton menevän mönkään, kun en jaksa pakkailla ja purkailla tavaroita. Voimani ovat olleet kauan jo poissa ja nyt niitä ei oikeastaan ole enää ollenkaan. Ulkona on kevättä ja mulla ei sellaista ole. En pysty nauttimaan uusista kukista tai lämmöstä tuolla ulkona.
tänä kesänä piti olla mulle ihana, kun saan tyttäreni ”omaksi”. Hän on viettänyt n. 6 vuotta vanhempieni kanssa, ja tänä kesänä hän tulee mulle. meillä olisi muuton jälkeen vielä reilu kk aikaa tutustua toisiimme enemmän rauhassa, ennen kun hänen koulunsa alkaa. Mutta tällä hetkellä se tuntuu toivottomalta vaan.
TUntuu va että elämäni on niin solmussa, etten tiä enää mistä alkaa sitä purkaa. En uskalla sanoa siitä kenellekään suora, koska alan heti itkemään. Tämänkin viestin aikana, olen tainut jo liian monta kertaa toistaa samoja sanoja. Järkeni tai ajatukseni ei tunnu kulkevan. Kadotan tavaroita ja unohdan asioita. Haluaisin vaan olla ihan hiljaa sängyssä. Telkkarin kattominenkaan ei kiinnosta. Netissäkin alan olee vaan pakosta, en muuten.
En jaksa enempää enää kirjoittaa… taidan alkaa nukkumaan, silloin saa olla rauhassa.