maanvaiva kirjoitti:
Ei tässä ole kauheasti väkivaltaa. Minä ehkä katson tätä sillai että mitä ihmiset tekevät, jos Jeesus tulisi maan päälle. Ottaisivat kuvia ja hänet on jo julistettu laittomasti maahantulleeksi. Juuri äsken käveli veden päällä ja joku todisti, että se on vaan illuusio ja sen pystyy monet tekemään,kuulemma...
...Kohta syömme suvun kanssa jouluaterian ja sitten on joulu ohi. Olen toivonut lahjaksi uutta riippumattoa, toivottavasti sen saan.Nukun ensi yön siinä ulkona enkä katso mitään muuta kuin revontulia ja tähtiä.
Ok.
Periaatteessa nykyihmeet on bluffeja. Oikeat ihmeet on mun kokemuksen mukaan niitä, joissa ihmeesti pelastuu vaikka kaiken järjen mukaan pitäis olla kuollut päätellen mitä tapahtunut. - Tuo sarja voi olla mielenkiintoinen. Kun sopiva aika, esim.joku vknloppu kun mahdollisuus katsoa putkeen.
Waude, tähtitaivaan alla revontulien loimussa.. 😊 ...jos joulu ei tuonutkaan mukana riippukeinua, semmosen voi hommata aika kätevästi ite. Mun ensimmäinen riippukeinun kangas kesti sen 7 vuotta, sain sen uusittua netin kautta. LaSiesta (lasiesta.com) sta sai ihan ok-hintaan, valinnanvaraa oli kankaankuoseissa. Monesko kangas sulla on menossa? - Mimmonen makuupussi sulla on? pakkaslukemaa kuinka paljon kestää, pitää lämmön? Mun on puoliuntuva, mutta kissat vuosikymmenien aikana tarponeet sitä, etten nykyään enää ulkona nuku.