Mistä tietää koska on aika luovuttaa?
Minusta tuntuu että en osaa tätä avioliittohommaa. Kaikilla on riitansa ja ongelmansa, mutta mitä täytyy kestää? Kuinka paljon pitäisi kuunnella itseään? Jos tosissaan tuntuu että parempi olisi yksin? 6v yhdessä, 5v naimisissa. Kaikki tapahtunut äkkiä. Pienet lapset. Lasten takia olen tässä sitkutellut viimeiset pari vuotta. Onko se oikein ketään kohtaan? Inhoan katsella miehen joka viikonloppuista kaljan juomista. Olen puhunut hänen kanssa, suuttuu tietysti eikä näe ongelmaa. Hänen ystävän kanssa puhuin, hän näkee ongleman niinkun minäkin. Hänen vanhemmat huomautteli asiasta jo viime kesänä. En halua juhannuksena mökille hänen kanssa–>kalja, ei lastan ja minun tarvitse katsella sitä! En halua yhteisiä kesäreissuja, en halua katsella kesälomalla kotona sitä touhua! En jaksa kun riidellessä hän sanoo kaikenlaista ja seuraavana päivänä väittää ettei ole sanonut ja että minä kuvittelen kaiken. Tekee minusta hullun. Arvostusta ei ole. Aloitin opiskelemaan uutta ammattia. Eilen sanoi että on väärin kun opiskelen enkä tienaa tarpeeksi juuri nyt. Tänään väittää ettei todellakaan sanonut noin. Olen niin raivoissani. Ikinä, koskaan se ei pyydä anteeksi. Vihaan sitä, että kerta toisensa jälkeen minä myönnyn. Sanon olleeni tyhmä. Kaikki minun syytä. En jaksa taipua tähän enää. Nyt, kiristää minua lapsilla. Jos lähden, sanoo etten näe lapsiani enää sen jälkeen. Mitä tässä voi enää tehdä???