Mistä tiedän olevani valmis muuttamaan kumppanin luo…?

Mistä tiedän olevani valmis muuttamaan kumppanin luo...?

Käyttäjä Anorektikko aloittanut aikaan 11.01.2019 klo 14:39 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Anorektikko kirjoittanut 11.01.2019 klo 14:39

Elikkäs huoli on se, että poikakaveri haluaisi että muutan hänen luokseen. Ollaan pian oltu vuosi yhdessä.
Mulla on mielenterveysongelmia ja kumppanini ei ole nähnyt mua silloin kun mulls on huono jakso meneillään… On kyllä sanonut mulle että kestää mun huonot jaksot ja tukee mua silloin.

Kuitenkin stressaa muuttaa uudelle paikkakunnalle ja aloittaa ihan alusta kaikki hoitokontaktit yms…
Poikakaverini ei vaan ymmärrä kuinka raskasta muutosta tulis mulle.

Tarvisin apua ja vinkkejä jos joku olis vaikka ollut samassa tilanteessa. 😭

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 11.01.2019 klo 18:55

Hei A,
haluaisitko itse asua yhdessä poikakaverisi kanssa? Jos haluat, en usko että muuttokuvioissa tulee mitään sellaista mistä et(te yhdessä) selviytyisi, mutta jos epäröit kovasti sitä haluatko, asian kanssa ei varmaan ole syytä kiirehtiä. Mä varmaan yrittäisin listata hyviä ja huonoja puolia jotka liittyy molempiin vaihtoehtoihin, ja juttelisin niistä tärkeimmiltä tuntuvista yhdessä kumppanin kanssa (joo olen vähän ylisystemaattinem 😀 ). Sinänsä musta kuulostaa hyvältä että poikaystäväsi haluaa tukea sinua mt-asioiden parissa, mutta ymmärrän myös tuon huolen joka saa sinut epäilemään miten selviytyisitte silloin kun vointisi on huonoimmillaan.

Tai jos nykyinen asumismuoto ja elämäntilanne antavat siihen mahdollisuuden, ehkä voitte poikaystävän kanssa päättää että näette pidemmän ajan kerrallaan ja katsotte miten se toimii 🙂

Kaikkea hyvää sinulle!