Mistä te saatte seurustelusuhteita?

Mistä te saatte seurustelusuhteita?

Käyttäjä mitätönturhuus aloittanut aikaan 08.12.2010 klo 22:15 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä mitätönturhuus kirjoittanut 08.12.2010 klo 22:15

Jos kaikki on niin ongelmaisia ja asiat on huonosti, niin miten kaikilla voi olla joku seurustelusuhde?? Missä minä voin tavata naisen, joka kiinnostuu minusta? Muut vaan saa ja saa ja saa ja saa, millon on mun vuoro?

Käyttäjä Mepa kirjoittanut 09.12.2010 klo 16:58

Mä oon löytänyt kavereita baareista, kadulta, facebookista, harrastuksista, naapureista jne. Pitää vaan rohkeasti mennä juttelemaan, vaikka me suomalaiset ollaan aika jäyheitä, niin aina joku joskus uskaltaa vastata.

Käyttäjä tunturisopuli kirjoittanut 09.12.2010 klo 22:10

Ja kai kysymys kuuluu myös: mistä löytää nainen joka kiinnostaa SINUA? Ymmärrän että yksinäisyys ja parien näkeminen ahdistaa. Älä kuitenkaan ajattele, että "kuka tahansa käy", sillä mitä järkeä siinä olisi? Vaikutat fiksulta nuoreltamieheltä, nyt olet vain pakkomielteen pauloissa, jolla ei ehkä ole oikein hyviä vaikutuksia..
Minäkään en tällä hetkellä seurustele. En kuitenkaan halua seurustella vain seurustelun vuoksi. Minä haluan ihmisen, joka sytyttää ja joka tuntuu "omalta". Siihen voi mennä kauan aikaa.. Mutta tarkoitus olisi vielä joskus löytää rakkaus. Sitähän en tiedä tapahtuuko niin.
Itse olen löytänyt ihmissuhteen netin palstalta. Kuvattomana. Luonne ratkaisee, toki toisen täytyy miellyttää omaa silmää. Sehän on taas makuasia.
Älä vaivu epätoivoon. Elä, nauti, harrasta. Samaa sanoin jo aiemmassa ketjussa ja olen yhä sitä mieltä, että mukavaluonteiset, lämminsydämiset ihmiset kyllä huomataan!

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 09.12.2010 klo 22:11

Heippa
Kannattaa liikkua kaikenlaisissa tapahtumissa jossa voisit tavata ihmisiä.
Laita ilmoitus lehteen tai nettiin.??
Sillä täällä suomessa on niin miehiä kuin naisia jokaiselle satoja sopivia puoliso
ehdokkaita mutta ei ne kotia tule pitää vaan etsiä.
Jos minä olen löytänyt itselleni vellinkeittäjän niin löydät sinäkin.
Ole oma itsesi ja rohkeasti vaan tuttavuutta tekemään.
Kaunista talvea sinulle

Käyttäjä Mara70 kirjoittanut 09.12.2010 klo 23:16

höh, ensimmäiseni löysin aikoinaan koulusta ja rakkaan vaimoni yllätys yllätys nuoruuden huumassa ravintolasta.
eli liiku ja etsi älä sulje mitään paikkaa pois tartu tilaisuuteen tutustua kun moinen tulee esiin, älä ujostele yhtään.
Sinullekkin on joku jossain, mutta älä ota paineita äläkä kiirehdi, sinullahan on loppuelämäsi aikaa.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 10.12.2010 klo 13:10

No tuo jokaiselle löytyy satoja puolisoehdokkaita on taas mitä on, mutta selvää on, että joillekkin löytyy enemmän kuin toisille. Pitäisi sitten vain sieltä pienestä määrästä löytää se oikea. Siihen voi mennä pitkäkin aika, mutta kuitenkin.

Itse käyn futistreeneissä, punttisalilla, ravintoloissa, viettänyt työelämää ja opiskeluelämää, käynyt kaikki rippileirit ja armeijat, hengailen kavereiden kanssa kaiken näköisissä paikoissa, mutta itselle ei vain ole siltikään ketään siunaantunut. Itsellä ei siis ole edes minkäännäköistä kontaktia ollut kenenkään naisen kanssa. Joskus olen saattanut sellaiseen päästä koskemaan. Itse vain en ole niiden naisten mieleen.

Tarkoitan tällä sitä, että tietenkin pitäisi liikkua sellaisissa paikoissa missä pyörii ihmisiä, mutta se ei vielä ole tae mistään kuin siitä, että se joko onnistuu tai ei onnistu.

Itsellä ikää siis 22 vuotta eikä mitään. No, tuo ei tietenkään ole vielä ikä eikä mikään, kun muilta ihmisiltä kysyy, mutta erittäin monella on tähän ikään mennessä edes jonkinlaista kokemusta. Edes sitä vähäistäkin. Itsellä ei.

Itselle on sanottu, että keskittyy niihin vahvuuksiin. No, itselläpä ei tällä hetkellä ole mitään sellaisia vahvuuksia, joilla sitten pärjää tuolla markkinoilla. Ehkä ei ole keskustelun avaajallakaan, joten se on hieman heikompi homma, vaikka liikkuisi 24/7 ihmisten ilmoilla.

Tarkoitus ei ole nyt luoda minkäännäköistä pessimismiä, mutta omien kokemuksien kautta (ja niitä on sitten lukemattomia), niin voin sanoa, että monella tapaa ainoa mahdollisuus on vain hyväksyä tilanne. Että ei ole niiden naisten mieleen ja antaa asioiden mennä omalla painollaan. Tulee sitten jos on tullakseen.

Käyttäjä eheytynyt kirjoittanut 11.12.2010 klo 09:44

Mistäs sitä tietää mitä vahvuuksia toisella on. Ja jos liikkuu ihmisten ilmoilla niin pitää myös uskaltaa alkaa jutella naisille. Ei se pelkkä oleminen usein riitä. Sillä monet naiset nyt vain odottavat miehen tekevän aloitteen.

Itse olen löytänyt hengailuseuraa netistä kasoittain, yhden seurustelusuhteenkin ja sitä myötä aviomiehen. Mutta toki miehille se on hankalampaa. Siltikin, kannattaisi uskaltaa se kuvakin sinne laittaa niin voisi niitä vastauksia omiin keskustelunaloituksiin saada.

Suomi24 treffit sivustolla on todella paljon mukavia ihmisiä (ainakin oli nelisen vuotta sitten, nyttemmin ei ole ollut kokemusta), pitää vain alkaa kirjoitella. Ja hyväksyä myös se tosiasia, että kuvansa nettiin laittaneille naisille tulee joskus satakin viestiä päivässä. Siten jokin "moi, mitä kuuluu?" viesti uppoaa massaan eikä tule vastailtua kun ei kuvaakaan miehellä ole. Tosin itse vastailin aina niihinkin, vaikkakin vain sanoen, ettei ole aikaa kirjoitella jos ei vähän persoonallisemmin osaa keskustelua avata. Se pelkkä moi mitä kuuluu -ei vain riitä.. Ja mun mielestäni se on ymmärrettävää. Jos on kasoittain persoonallisempia aloituksia (vaikka ihan vain pidempiä aloituksia joissa jutellaan niitä näitä tai kerrotaan miksi toinen kiinnostaa tms) ja kuvien kera niin luonnollisestikin haluaa ensin tutustua heihin. Sitä kun ei voi pelkän "moi mitä kuuluu?" viestin perusteella tietää kuinka ihana se toinen olisi voinut ollakaan. Naisen häpeä, myönnän. Mutta näin se menee.

Kannattaa silti uskaltaa. Kyllä se varmasti jossain vaiheessa palkitaan 🙂👍

Käyttäjä helemi kirjoittanut 11.12.2010 klo 10:18

Voihan olla, että joku onkin kiinnostunut myös sinusta, mutta ei uskalla sitä paljastaa, jos itse et ole vihreää valoa edes vilauttanut. Varsinkin ujon puoleiset miehet ovat hiukan ylpeän maineessa, koska eivät leuhota kuin maailman omistajat.
Sanon sinulle ihan samoin kuin sanoin omalle lapselleni, jolla ikää vähä yli kakskymmentä. Kyllä se jostakin vastaan tulee, kun lähdet itsekkin jonnekkin, kylläkään lastani ei voi moittia kotona nyhjäämisestä. Siis; Kenenkään kanssa ei tarvitse ruveta olemaan tai seurustelemaan vain sen takia, että muut ihmettelee tai itse ihmettelet, miksei sulla ole ketään??? Ei pidä koskaan tyytyä siihen joka sillä nimenomaisella hetkellä vastaan tulee ja tuntuu mukavalta, eikä koskaan siihen toiseksi parhaaseen tai joka muita ihmisiä miellyttää, "olette niin kaunis pari", vaan sen ihmisen on oltava itselle mieluinen. Ei ole ihan sama, millaisen ihmisen kanssa elämäänsä viettää, vaikka lyhyenkään aikaa, saatikka sitten "kunnes kuolema tai tuomari meidät erottaa".