No tuo jokaiselle löytyy satoja puolisoehdokkaita on taas mitä on, mutta selvää on, että joillekkin löytyy enemmän kuin toisille. Pitäisi sitten vain sieltä pienestä määrästä löytää se oikea. Siihen voi mennä pitkäkin aika, mutta kuitenkin.
Itse käyn futistreeneissä, punttisalilla, ravintoloissa, viettänyt työelämää ja opiskeluelämää, käynyt kaikki rippileirit ja armeijat, hengailen kavereiden kanssa kaiken näköisissä paikoissa, mutta itselle ei vain ole siltikään ketään siunaantunut. Itsellä ei siis ole edes minkäännäköistä kontaktia ollut kenenkään naisen kanssa. Joskus olen saattanut sellaiseen päästä koskemaan. Itse vain en ole niiden naisten mieleen.
Tarkoitan tällä sitä, että tietenkin pitäisi liikkua sellaisissa paikoissa missä pyörii ihmisiä, mutta se ei vielä ole tae mistään kuin siitä, että se joko onnistuu tai ei onnistu.
Itsellä ikää siis 22 vuotta eikä mitään. No, tuo ei tietenkään ole vielä ikä eikä mikään, kun muilta ihmisiltä kysyy, mutta erittäin monella on tähän ikään mennessä edes jonkinlaista kokemusta. Edes sitä vähäistäkin. Itsellä ei.
Itselle on sanottu, että keskittyy niihin vahvuuksiin. No, itselläpä ei tällä hetkellä ole mitään sellaisia vahvuuksia, joilla sitten pärjää tuolla markkinoilla. Ehkä ei ole keskustelun avaajallakaan, joten se on hieman heikompi homma, vaikka liikkuisi 24/7 ihmisten ilmoilla.
Tarkoitus ei ole nyt luoda minkäännäköistä pessimismiä, mutta omien kokemuksien kautta (ja niitä on sitten lukemattomia), niin voin sanoa, että monella tapaa ainoa mahdollisuus on vain hyväksyä tilanne. Että ei ole niiden naisten mieleen ja antaa asioiden mennä omalla painollaan. Tulee sitten jos on tullakseen.