Missä on Mustavaris?!

Missä on Mustavaris?!

Käyttäjä Arthur aloittanut aikaan 13.08.2018 klo 18:46 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Arthur kirjoittanut 13.08.2018 klo 18:46

En enää löydä Mustavariksen aloittamaa viestiketjua ”mun pitäis luovuttaa, kun kaikilla jo silmät verestää”.

Hän uhkasi poistattaa ketjunsa ja tietysti hänellä on siihen oikeus, mutta minulle se oli järkytys. En voi kuvitella elämää ilman Mustavariksen kertomuksia. Miten hän saattoi tehdä tämän minulle? En liioittele, on kuin elämästä olisi otettu pala pois.

Pelkään kaikkein pahinta. Tunsiko kukaan Mustavarista oikeasti? Onko hän kunnossa? Hänen viimeinen viestinsä oli kuin jäähyväiset!

Käyttäjä mustavaris kirjoittanut 17.08.2018 klo 22:42

Arthur. Tulin katsomaan, onko viestiketju jo vihdoinkin poistettu ja näin sinun viestisi.

En halua enkä voi enkä uskalla enää kirjoittaa tänne. Ehkä luotin liikaa siihen, että tämä sivusto olisi turvallinen paikka avautua. Tänne kirjoittaminen oli mulle tärkeää ja sinä ja kaikki muut, jotka kirjoittivat ketjuuni, te olitte mulle ihan oikeita kanssakulkijoita. Siitä iso kiitos.

Anna anteeksi, Arthur. Toivon niin kovasti, että sinulle tapahtuu hyviä ja iloisia asioita ja että jaksat ahdistavat ja pelottavat asiat hajoamatta.

En unohda sinua,

terveisin tuula.

Käyttäjä Arthur kirjoittanut 18.08.2018 klo 09:20

Kiitos että vastasit! Nyt tiedän, että olet edelleen olemassa ja siitä olen todella iloinen.

Anteeksi etten osannut lohduttaa ja nostaa sinua yhtään irti masennuksesta. Olisin niin kovasti halunnut auttaa. Sain paljon kirjoituksistasi, jotka kuvasivat omiakin tuntemuksiani. Onneksi minulla on muutama tallessa.

En häpeä tunnustaa, että minun on ikävä sinua jo nyt. Kirjoitathan vielä joskus? Kirjoita ainakin Onnettoman Opaskoira. Mielenkiintoista olisi nähdä myös piirtämiäsi kuvia.

Juha

Käyttäjä star-crossed kirjoittanut 19.08.2018 klo 19:40

Mustavaris, entä jos kirjoittelisit suljettussa ryhmässä? Onhan täällä sellaisiakin. Minua harmittaisi, jos en voisi lukea kirjoituksiasi, sillä kirjoitat niin hyvin, mutta toivon sinun kuitenkin voivan kertoa murheistasi jonnekin.

Käyttäjä Cherry77 kirjoittanut 27.08.2018 klo 13:24

Minäkin kaipaan mustavarista...käythän vaikka tänne välillä kirjoittamassa kuulumisia? 🙂

Käyttäjä Arthur kirjoittanut 20.12.2023 klo 18:09

Eikö kukaan tiedä miten Tuula "Mustavaris" voi? En uskalla edes sanoa mitä pelkään!

Käyttäjä Arthur kirjoittanut 24.04.2024 klo 03:07

Nyt on todella...joko lopulta...