Minun tarinani lyhyesti
Heippa vaan kaikille. Ruudun tällä puolen kirjoittelee 20v nuori nainen, ja masennuksesta olen kärsinyt pian 3vuotta. Viimeisen puolen vuoden aikana olo on mennyt jyrkästi laskuun.. Oikeaa lääkitystä ei tunnu löytyvän ja nytkin tuskailen toista viikkoa jo Voxran sivuoireitten kanssa, pe lääkäri onneksi soitti ja kerroin olosta, Voxra lopetettiin. Nyt olen ollut pari pv ilman.. Milloinkohan oireet katoaa? ☹️ tosiaan kun Voxran aloitin n3vk sitten alkoi erilaiset oireet, huimaus, päänsärky, sekava olo, vatsa sekaisin/ei toimi, mutta pahinta on tämä jatkuva pahoinvointi ja etova olo. ☹️ Opamoxia olen ottanut tähän ahdistukseen mutta eipä kamalasti auta.. Kamala epätoivo, en jaksa enään tätä pahoinvointia ja huimausta! ☹️ toivottavasti olo alkaisi mennä parempaan päin.. Niin – ja ennen Voxraa söin Efexoria 75mg jolloin olo oli hyvä ja ei mitään sivuoireita! mietin pitäisikö aloittaa se uudelleen niin tulisi(ko?) parempi olo.. Oi voi.. ☹️ olen siis tällä hetkellä niin toimintakyvytön, etten pääse sohvasta tai sängystä pidemmälle, etoo niin paljon kokoajan.. ☹️ pitäkää peukkuja että olo paranisi PIAN!