Minulla on outo onglema. En ole mistään löytänyt et kenelläkkään olisi samanlaista ongelmaa. Olen nyt vasta ymmärtänyt miksi elämässäni kaikki mättää. Tuntuu, että olen täysin yksin tämän kanssa. Tämä vaiva on saanut minut täysin itsemurhan rajalle. Eli minusta etäänytään, minuun ei oteta kontaktia, minulle ei puhuta. Ihan kuin olisin toiselta planeetalta, ihan kuin minulla olisi kupla ympärilläni ja otsassa lukisi että älä vaan ota minuun yhteyttä. Ongelma on pahentunut tosi paljon vuoden aikana.
Esimerkkejä löytyy vaikka kuinka paljon. Esim. puhun työkaverin kanssa minulle kiinnostavasta aiheesta, viereen tulee toinen työkaveri ja työkaverini ei juttele asiasta ollenkaan mulle, vaan toiselle. Ei mitään silmäkontaktia mun kanssa. Ihan kuin en olisi keskustelussa ollenkaan ollut mukana, vaikka minusta puhutaan. Tämä on tosi yleistä kaikissa keskusteluissa. Jopa työhaastattelussa. Jos olen työhaastattelussa, niin välillä huomaan, että haastattelija ei puhu minulle, vaan toiselle haastatelijalle. Miksi? Vaikka yritan hymyilla ja olla mukana.
Muita esimerkkejä, eli en tutustu kehenkään sillai vahinossa, Aina kun joku tulee juttelee, viiden minuutin jälkeen hän huomaa, että en ole tavallinen. Varsinkin miehiillä tulee aina tosi kiire jonnekin. Pidän paljon juhlimisesta ja biletän paljon. Baarissakin en ikinä tutustu ihmisiin , tai en saa pitämään niitä seurassani.
Mutta esimerkiksi vielä, en olen tekemisissä sukulaisteni kanssa, tosin niinkuin esim. äitini tai muut. En ikinä soita niille, en pidä pitkistä puheluista.
Nyt pari viikkoa sitten asia tuli varsinkin tosi hyvin esiin. Seurustelin 18-vuotiaana erään pojan kanssa. Monen vuoden tauon jälkeen pidimme taas yhteyttä, lähetimme söpöjä tekstiviestejä jne. Sitten nähtiin kerran ja asia loppui kuin seinään. Yritin kyllä kysyä häntä uudestaan kahville, mutta tekstiviesteihini ei enää vastattu.
Minulla on paljon ystäviä, mutta jaksan nähä niitä ainoastaan kun olen juonut. Viihdyn tosi paljon yksin. Olen tosi kaunis tyttö, olen reissannut paljon, olen ahkera, en mitenkään ujo, en hiljainen. Hymyilen ja olen huumorintajuinen. Minulla on oma yritys ja teen paljon töitä.
Tämä on todella rasittavaa, en tule ikinä saamaan töitä työhaastattelussa, menetän kohta kaikki kaverini, enkä ikinä tule seurustelemaan kenenkään kanssa. Tulen aina olemaan yksin, ellen ymmärrä, mistä tämä johtuu. Auttakaa! 😯🗯️
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.