Minä kuvittelen kaikenlaista ja pidän sitä totena.

Minä kuvittelen kaikenlaista ja pidän sitä totena.

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 26.03.2024 klo 18:16 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 26.03.2024 klo 18:16

Kuvittelin rakastuneeni netin kautta, ja vakuutuin asiasta kun minulle tarjottiin rakkautta, kunnes huomasin ettei rakkaus ollut rakkautta, vaan epätoivoa. Olin tullut rajalle jota ei saisi ylittää, mutta menin ylitse helposti, lopulta rakkaus oli hiekkaranta ja taivaan ja meren kohtaaminen ulapalla. Ja olin huomaavinaan pientä kitkaa joka suureni kuin myrskypilvi taivaalla.

Käyttäjä kirjoittanut 27.03.2024 klo 08:57

Tulli on takavarikoinut paketin minun nimelläni ja osoitteellani. Ei hyväksyttyä postia.

Käyttäjä kirjoittanut 27.03.2024 klo 14:54

Huomenlahjani viruu häpäistynä jossakin, ja asiaa tutkitaan.

Käyttäjä kirjoittanut 28.03.2024 klo 14:07

Ulkona paistaa aurinko, pitäisi tehdä kotityöt ja käydä kaupassa.

Käyttäjä kirjoittanut 29.03.2024 klo 13:40

Kävin kaupassa, nyt ymmärrän ettei mitään ole tapahtunutkaan, mutta se vaivaa mieltäni suuresti, mitä olisi voinut tapahtua.

Käyttäjä kirjoittanut 30.03.2024 klo 07:58

Nyt tuli pidätysmääräys madritin poliisilta. siihen pakettiin nähden, en ole saanut koko pakettia.

Käyttäjä kirjoittanut 03.04.2024 klo 17:47

Tilasin k-ruoka tilauksen, se tulee huomenna. Pesin pyykkiä 2 koneellista talomme pesulassa, siinä tuli hiki, ja ajattelin mennä illalla suihkuun. Huomenna tulevat siivoojat käymään, saa nähdä keitä tällä kertaa. Muuten olin lankalauantaista tiistaihin hoidossa sairaalassa, kun minulla oli liikaa ajateltavaa, lepuutin hermojani ja vartaloani. Nyt olen syönyt omaa valmistamaani ruokaa. Ja käynyt ulkona tupakalla, kun meinaan taas hermostua siihen mieheen, johon olin niin rakastunut.

Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2024 klo 07:16

Nyt se mies heittäytyi vasta hävyttömäksi, ja oli sitä mieltä että minulla on rahaa, vaikka niin ei ole.

Käyttäjä kirjoittanut 05.04.2024 klo 19:26

Toisaalta voisin toivoa rakkautta ajatusmaailmaani kohtaan, ilman mustaa magiaa, ja magiaa, jotka kilpailisivat keskenään siitä voisinko olla onnellinen ajatusmaailmassani. Ja antaisivat ohjeita miten miehen mielenkiintoa sidotaan itseensä, tullaksensa onnelliseksi avioliitossa miehen kanssa.

Oli ilmapiirissä paketteja tai lapsia, joita ei olisi saanut toivoa tuleviksi perille. Äiti maan taidepatsas, joka on hartsia, istuskelee kirjahyllyssä ja ihmettelee. Eikä loma matkamuistona tuotu Budha jää ihan eleettömäksi. Ainoastaan enkeli joka lukee kirjaa on ollut eleetön ja hiljaa.

Käyttäjä kirjoittanut 08.04.2024 klo 07:11

Kuvittelin olevani rakastunut ja rakkauden arvoinen, sain taas hyvän syyn pitää sitä totena.