Minä ja syöpä

Minä ja syöpä

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 30.08.2018 klo 10:14 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 30.08.2018 klo 10:14

Hei ja tiedoksi kaikille:

Suomen Syöpäpotilaat järjestää Tukinetissä tulevana syksynä Minä ja syöpä ryhmächattejä.

Chatit ovat joka toinen keskiviikko 5.9. alkaen klo 18-19 ja niissä voi keskustella nimettömänä nimimerkin turvin vertaisten kanssa. Mukana on myös omilla nimillään keskustelevia vierailijoita ja Suomen Syöpäpotilaat ry:n työntekijöitä.

Iltojen teemat ovat

5.9. Arki sairastumisen jälkeen

19.9. Syövän uusiutumisen pelko

3.10. Syöpä ja työ

17.10. Talousasiaa. Mukana Takuusäätiön asiantuntija!

31.10. Palautuminen ja voimavarat

14.11. Ravitsemusterapeutti vierailee

28.11. Uusille urille sairastumisen jälkeen

12.12. Virtuaaliglögit

Tervetuloa mukaan!🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 14.09.2018 klo 11:43

Hei ja muistutus:

Seuraava Suomen Syöpäpotilaat ry:n järjestämä Minä ja syöpä ryhmächat on Tukinetissä ensi keskiviikkona 19.9. klo 18-19 ja keskustelun teemana on: Syövän uusiutumisen pelko

Chatissä voi keskustella nimettömänä nimimerkin turvin vertaisten kanssa. Mukana on myös omilla nimillään keskustelevia vierailijoita ja Suomen Syöpäpotilaat ry:n työntekijöitä.

Tervetuloa mukaan!🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 16.10.2018 klo 09:57

Tiedoksi:

Seuraava Suomen Syöpäpotilaat ry:n järjestämä Minä ja syöpä ryhmächat on Tukinetissä huomenna keskiviikkona 17.9. klo 18-19. Vuorossa on talousaiheista keskustelua.

Chatissä voi keskustella nimettömänä nimimerkin turvin vertaisten kanssa.

Tervetuloa mukaan vaihtamaan ajatuksia sekä jakamaan kokemuksia!🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 12.11.2018 klo 15:18

Muistutus!

Seuraava Suomen Syöpäpotilaat ry:n järjestämä Minä ja syöpä ryhmächat on Tukinetissä keskiviikkona 14.11. klo 18-19.

Aiheena on ravitsemus ja keskustelussa on mukana myös ravitsemusterapeutti.

Tervetuloa mukaan! 🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 27.11.2018 klo 14:24

Hei ja muistutus!

Seuraava Suomen Syöpäpotilaat ry:n järjestämä Minä ja syöpä ryhmächat on Tukinetissä huomenna keskiviikkona 28.11. klo 18-19. Keskustelun teemana on: Uusille urille sairastumisen jälkeen.

Chatissä voi keskustella nimettömänä nimimerkin turvin vertaisten kanssa.

Tervetuloa mukaan vaihtamaan ajatuksia sekä jakamaan kokemuksia!🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 11.12.2018 klo 11:45

Hei,

Huomenna keskiviikkona 12.12. klo 18-19 Minä ja syöpä chattiä pidetään virtuaalisten glögien merkeissä!

Tule siis sinäkin virtuaaliglögeille ja vaihtamaan ajatuksia sekä kuulumisia. 🙂🌻

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 28.01.2019 klo 14:22

Hei ja tiedoksi:

Vuoden ensimmäinen Minä ja syöpä -chat on täällä Tukinetissä keskiviikkona 30.1. klo 18-19.

Tule keskustelemaan arjesta syövän kanssa! 🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 13.03.2019 klo 17:23

Hei ja muistutus!

Seuraava Suomen Syöpäpotilaat ry:n järjestämä Minä ja syöpä ryhmächat alkaa Tukinetissä ihan pian eli klo 18. Chat jatkuu tunnin ajan.

Keskustelun teemana on:Miten talous kestää sairastumisen?

Chatissä voi keskustella nimettömänä nimimerkin turvin vertaisten kanssa.

Tervetuloa mukaan vaihtamaan ajatuksia sekä jakamaan kokemuksia!🙂👍

Käyttäjä Ylläpitäjä 2 (Tukinet Ylläpito) kirjoittanut 24.04.2019 klo 12:32

Hei ja tiedoksi kaikille!

Seuraava Suomen Syöpäpotilaat ry:n järjestämä Minä ja syöpä -chat on Tukinetissä jo tänään keskiviikkona 24.4. klo 18-19.

Keskustelun teemana on: Työkyvyttömyyseläke.

Chatissä voidaan keskustella mm. seuraavista aiheista: Tuntuuko ajatus työkyvyttömyyseläkkeen hakemisesta helpotukselta vai ahdistavalta? Kenelle sellainen myönnetään ja millä perusteella? Millaista on elämä työikäisenä eläkeläisenä?

Pääset chattiin suoraan esim. tästä: https://tukinet.net/teemat/mina-ja-syopa-chat-1451834752/live-discussions/ tai Tukinetin etusivulta, kun chat on käynnissä.

Tervetuloa mukaan!👍

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 5 vuotta sitten. Syy: lisätty linkki
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 21.05.2019 klo 12:32

Muistutus!

Keskiviikkona 22.5. on kevätkauden viimeinen Mina ja syöpä -chat, jonka aiheena on elämä kroonisen syövän kanssa.

Miltä tuntuu, kun syöpä onkin krooninen, eikä siitä voi parantua? Miten krooninen syöpä vaikuttaa elämään?

Aikana tuttu klo 18-19!

Tule mukaan keskustelemaan vertaisten kanssa! 🌷

Pääset chattiin tästä: https://tukinet.net/teemat/mina-ja-syopa-chat-1451834752/live-discussions/ 

tai Tukinetin etusivulta, kun chat on käynnissä.

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 11.09.2019 klo 08:48

Tiedoksi:

Syyskauden ensimmäinen Minä ja syöpä-chat on Tukinetissä tänään keskiviikkona 11.9. klo 18-19. Aiheena: Syöpä ja työelämä.

Tervetuloa mukaan, vaikka kotisohvalta! 🌻

Pääset chattiin suoraan esim. tästä https://tukinet.net/teemat/mina-ja-syopa-chat-1451834752/live-discussions/ tai Tukinetin etusivulta, kun chat on käynnissä. Muista kirjautua sisään ensin!

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 25.09.2019 klo 12:53

❕Muistutus❕

Minä ja syöpä ryhmächat on Tukinetissä jälleen tänään ke 25.9. klo 18-19. Aiheena Elämä syövän kanssa: Omien tarpeiden tunnistaminen.

Minä ja syöpä chatit on tarkoitettu syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Chatteihin voi osallistua anonyymisti, vaikka kotisohvalta.

Pääset chattiin suoraan esim. tästä https://tukinet.net/teemat/mina-ja-syopa-chat-1451834752/live-discussions/ tai Tukinetin etusivulta, kun chat on käynnissä.

Muista kirjautua sisään Tukinettiin ensin!

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 23.10.2019 klo 13:27

Muistutus! 📢

Minä ja syöpä-chat on Tukinetissä tänään tiistaina 23.10. klo 18-19 teemalla: Syövän uusiutumisen pelko.

Tervetuloa keskustelemaan aiheesta vertaisten kanssa! 👍

Läydät chatin täältä https://tukinet.net/teemat/mina-ja-syopa-chat-1451834752/live-discussions/ tai  pääset siihen myös Tukinetin etusivulta, kun chat on käynnissä.

Muista kirjautua sisään Tukinettiin ensin!

 

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 06.11.2019 klo 12:52

Tiedoksi 📣

Minä ja syöpä -chat on Tukinetissä tänään keskiviikkona 6.11. klo 18-19.

Keskustelun aiheena on: Suhde ravintoon sairastumisen jälkeen. 🍎🍇🧀

Onko suhtautumisesi ravintoon ja syömiseen muuttunut sairastumisen jälkeen? Miten hoidot ovat vaikuttaneet oloosi ja ruokavalioosi? Koetko ravintosuositusten noudattamisen tarpeellisena?

Tervetuloa anonyymiin ryhmächattiin keskustelemaan aiheesta!

Läydät chatin täältä https://tukinet.net/teemat/mina-ja-syopa-chat-1451834752/live-discussions/ tai  pääset siihen myös Tukinetin etusivulta, kun chat on käynnissä.

Muista kirjautua sisään Tukinettiin ensin!

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 20.11.2019 klo 12:20

Muistutus 📢

Seuraava Minä ja syöpä ryhmächat on Tukinetissä jo tänään keskiviikkona 20.11. klo 18.

Keskustelun aiheena on: Toimeentulo ja jaksaminen.

Löydät chatin täältä https://tukinet.net/…/mina-ja-syopa-chat-…/live-discussions/ 

ja pääset osallistumaan siihen, kun olet kirjautunut sisään Tukinettiin. Chatin ollessa käynnissä se löytyy myös Tukinetin etusivulta.

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 04.12.2019 klo 09:21

Muistutus ❕

Minä ja syöpä ryhmächatissä ollaan tänään keskiviikkona 4.12. jouluisissa tunnelmissa virtuaaliglögien merkeissä.

Chat alkaa klo 18 ja jatkuu tunnin. Keskustelun aiheena on: Syöpä ja joulu.

Tervetuloa mukaan! 👍

Löydät chatin täältä https://tukinet.net/…/mina-ja-syopa-chat-…/live-discussions/ 

ja pääset osallistumaan siihen, kun olet kirjautunut sisään Tukinettiin. Chatin ollessa käynnissä se löytyy myös Tukinetin etusivulta.