Minä ja syöpä

Minä ja syöpä

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 30.08.2018 klo 10:14 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 30.08.2018 klo 10:14

Hei ja tiedoksi kaikille:

Suomen Syöpäpotilaat järjestää Tukinetissä tulevana syksynä Minä ja syöpä ryhmächattejä.

Chatit ovat joka toinen keskiviikko 5.9. alkaen klo 18-19 ja niissä voi keskustella nimettömänä nimimerkin turvin vertaisten kanssa. Mukana on myös omilla nimillään keskustelevia vierailijoita ja Suomen Syöpäpotilaat ry:n työntekijöitä.

Iltojen teemat ovat

5.9. Arki sairastumisen jälkeen

19.9. Syövän uusiutumisen pelko

3.10. Syöpä ja työ

17.10. Talousasiaa. Mukana Takuusäätiön asiantuntija!

31.10. Palautuminen ja voimavarat

14.11. Ravitsemusterapeutti vierailee

28.11. Uusille urille sairastumisen jälkeen

12.12. Virtuaaliglögit

Tervetuloa mukaan!🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 04.03.2020 klo 13:54

Muistutus! 📢

Minä ja syöpä ryhmächat on Tukinetissä tänään keskiviikkona 4.3. klo 18-19 teemalla: Sopeutuminen rajoitteisiin. Keskustelunaiheina esim. Minkälaisia rajoitteita syöpä on elämään tuonut? Tulivatko ne yllätyksenä? Mikä on auttanut uuteen normaaliin sopeutumisessa?

Chatit on suunnattu syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Osallistumaan pääsee, kun on rekisteröitynyt ja kirjautunut Tukinettiin. Keskustelu käydään anonyymisti nimimerkeillä. Tervetuloa mukaan! 🌷

Chat löytyy täältä ja pääset siihen myös Tukinetin etusivulta, kun chat on käynnissä.

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 18.03.2020 klo 12:37

Hei ja tiedoksi:

Minä ja syöpä ryhmächat on Tukinetissä tuttuun tapaan tänään keskiviikkona 18.3. klo 18-19!

Aiheena: Työhön paluu ja jaksaminen. Miltä tuntuu palata töihin syövän jälkeen, tai sen kanssa? Voiko omaa jaksamista auttaa työn muutoksilla? Mistä apua, kun töissä ei jaksakaan?

Minä ja syöpä ryhmächatit on suunnattu syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Chattiin pääsee osallistumaan, kun on rekisteröitynyt ja kirjautunut Tukinettiin. Tervetuloa mukaan! 🌷

Chat löytyy täältä ja pääset siihen myös Tukinetin etusivulta, kun chat on käynnissä.