Miksi pitää väkisin olla olemassa?
Tätä kysymystä olen pohtinut jo pitkään…
Kyllä, minulla on todettu vaikea masennus. Vaikka minulla on lääkkeet ja olo olisi mitä mainioin, en silti ymmärrä sitä, miksi juuri minun pitää olla olemassa. Elämä on ollut aina pakkopullaa enkä ole siitä koskaan nauttinut. En ole halunnut tähän maailmaan ja iltaisin toivon, etten aamulla enää herää.
Lisäksi kaikilla lääkkeillä on erittäin vastenmielisiä sivuvaikutuksia. Ennemmin kuolisin kun elän niiden kanssa päivästä toiseen.
Miksi on oltava olemassa väkisin, en vain ymmärrä? Pakon edessä jaksan päivästä toiseen. Onko tämä oikeasti oikein ja reilua? Ei kait ketään voi pakottaa olemaan olemassa? Voiko läheiset oikeasti vaatia, että on elettävä kärsien?
Itsemurha oikeasti houkuttelee suunnattomasti. En olisi pahoillani että sen tekisin, vaan ainoastaan siitä että olen ollut olemassa näinkin kauan.
Kaipa tämän kirjoituksen tarkoituksena on saada tietää, tunteeko kukaan muu samalla tavalla ja miten näin voi elää? Voiko nämä ajatukset oikeasti koskaan poistua ja miten olette siinä onnistuneet. Mistä saatte voimaa jatkaa? Kertokaa…