Miksi olen täällä?

Miksi olen täällä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 17.09.2023 klo 18:09 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 17.09.2023 klo 18:09

Kaikkea ei voisi hoitaa harkitsematta ensin kunnolla, joitain vain asioita ei voisi harkita kunnolla ellei kirjoita niitä ylös johonkin, eikä salailu aina ole hyväksyttyä, kuten terveydentilaani liittyvien oireilevat raha vaikeudet, jotka johtuvat suurin piirtein siitä ettei ole rahaa tarpeeksi kaikkeen tarpeeseen, jotka ovat ylimitoitetut.

Käyttäjä kirjoittanut 16.12.2023 klo 13:45

Huomasin ettei minulle sovi erotiikka kirjat kirjahyllyyn, koska ne kaipaavat nuorempia henkilöitä, joilla on niille kirjoille käyttöä. joten annan ne veljenpojilleni. Ne oli ostettu antikvariaatista joten ei tullut edes kalliiksi. Olen ajatellut asiaa ja tullut siihen johtopäätökseen etten kaipaa erotiikkaa.

Käyttäjä kirjoittanut 16.12.2023 klo 16:22

Tilasin ikäihmisten erotiikkaa kirjan antikvariaattista ja se tuskin ehtii jouluksi minulle. Ehkä luen sen sittenkun se tulee, tai sitten en. Taidan säilyttää sen kirjahyllyssani. Sen nimi on ollut Erotiikkaa ja Elämänkulku.

Käyttäjä kirjoittanut 17.12.2023 klo 08:55

On sunnuntai. pitäisi kyetä menemään suihkuun.

Käyttäjä kirjoittanut 17.12.2023 klo 13:47

Kun saan sen erotiikkaa ja elämänkulku kirjan katson sisällysluettelelon  ja mietin sitten pitikö senkin erotiikan syntyä, vai oliko se syntynyt jo sellaisen aikaa sitten, että kohta pitäisi olla seuraava sukupolvi, tai sitä seuraava sukupolvi tulossa. Nykyään seuraavat sukupolvet tehdään myöhään, mutta onhan niitä jotka tekevät ajoissa seuraavat sukupolvet, mutta jos on lykänny nuoruusvuodet seuraavien sukupolvien tekoa, on se ole olevinaan seksuaalisesti orgasmista ovaalisti vaikeampaa, kuin nuoruusvuosien seksuaalisesti orgasmista ovaalisti suvun jatkaminen, koska nuoremmat eivät halua muille samanlaisia seuraavia sukupolvia, vaan tekevät ne itse, varsinkin jos heillä on jo siten seuraavaa sukupolvea.

Mietin mitä eroa on ovaalilla ja pyöreällä orgasmilla seksuaalisuudessa. Ja miten ne eroavat toisistaan seuraavaa sukupolvea ajatellen. Voisiko siitä tulevaisuudessa tulla seksuaalinen orgasmi on se ovaali vai pyöreä orgasmi ja on sitten tulevia sukupolvia vai ei ole vielä ehtinyt tekemään seuraavia sukupolvia, koska ei ole ollut ainutkertaista seuraavaa sukupolvea tulossa, ja ensimmäinen seuraava sukupolvien edustaja on yleensä ainutkertainen, vaikka saattaa tulla monta seuraavan sukupolven edustajaakin ja ovat ne silti ainutkertaisia, vaikka lähellä asuvat saattavat heittäytyä hankaliksi, kun ei synny seuraava sukupoli muualle, kuitenkin sellaiset parit jotka ovat keski-ikäiseksi tulevia ja haluavat ensimmäisen yhteisen seuraavan sukupolven edustajan yhdessä.

Käyttäjä kirjoittanut 17.12.2023 klo 16:26

Sain serkuiltani kirjeen, he kirjoittavat aina joulun alla kirjeen ystävilleen ja sukulaisillilleen. Siitä kävi ilmi että serkut viettävät hyvin täyteläistä kertaa, perheenlisäyksensä kanssa, jotka ovat löytäneet elämän kumppaninsa, ja ottaneet koiran.

Serkkuni oli taas joutunut lopettamaan työnsä, toivottavasti hän keksi jonkin ratkaisun elämäänsä. Ja pääsee takaisin työelämään tai jäävän eläkkeelle.

Heidän lapsillaan on oma elämänsä omalla puolella suomea.

Käyttäjä kirjoittanut 18.12.2023 klo 07:44
  1. Tulevia sukupolvia pitää kunnioittaa, ja heitä pitää kasvattaa rakkaudella, jollaiseen vain harvat kykenevät. Useimmat vanhemmat syyllistyvät moniin erilaisiin virheisiin kasvatuksessa, joista vain syntynyt seuraava sukupolvi on tietoinen, kuten joskus vain ilmenee sukupolvien välinen seksuaalisuus vain, joka kostautuu sukupolvien välisessä kanssakäymisessä, joskus raivo on ainoa tapa reagoida vanhempien seksuaalisuuteen puuttumiseen seuraavilla sukupolvilla. Muunlaiset tavat olisivat paremmat, kuten siten älykkyyden ja viisauden kasvu, seuraavan sukupolven tullessa aikuisiksi ja löytäessä itselleen kumppanin ja aloittaessa yhteiselämän, ja lisääntymisen tullessa molemmin puolin ajankohtaiseksi, seuraavan sukupolven tuleminen maailmaan piti onnistua vain.
  2. Molemminpuolinen odotus piti olla mahdollinen, vaikka sukupolvet vaihtuvat ja eivätkä vanhemmat aina voisi olla seksuaalisuudessa auttamassa 24/7 vuorokaudessa. Piti tulla toimeen muiden avulla. Eikä sen pitänyt heikentää odottajan mahdollisuuksia ja tehdä hänen mieleensä avuttomia aikakausia, hänen piti pärjätä 9 kuukautta kaikelle, ja syödä ja juoda terveellisesti, elää elämäänsä hätäilemättä turhilla asioilla, kuten sopiiko hänen tehdä niin tai näin vaarantamatta terveydentilaansa ja sikiönsä terveydentilaa. Unet ovat tärkeitä myös odottaessa seuraavaa sukupolvea.
  3. Seuraavan sukupolven edustajan synnyttyä 9 kuukauden odotuksen jälkeen. Alkaa vasta kaikki hoitamiset ja holhoamiset, joita jatkuu seuraavat 18 vuotta, jona aikana saattavat vanhemmat tehdä oikein tai väärin jälkikasvuansa ajatellen. yleistä on se ettei voi tietää kaikkea etukäteen.
Käyttäjä kirjoittanut 18.12.2023 klo 17:11

Laitoin asuntohakemuksen vireille. Hain espoon asuntojen kaikkiin 1-2 huonetta asuntoihin.

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2023 klo 08:49

Minulla on paljon serkkuja ja pikkuserkkuja, joita en tunne edes Nimeltä kuitenkin he ovat olemassa olevia henkilöitä, joille tapahtuu elämänsä aikana paljon kaikenlaista, niin hyvää, kuin pahaa. Olisi aikamoinen ihme jos nuo serkut ja pikkuserkut saisivat päähänsä lähettää minulle postia. Mielenkiinnolla mietin minkälaisia kirjeitä ja kortteja silloin saisin 😀 heiltä.

Olisiko ne selvityksiä siitä mitä näinä kaikkina vuosina oikein on tapahtunut, ja miksi he eivät ole aikaisemmin pitäneet yhteyttä minuun. Ja kaikki ne lapset joita he ovat aikaansaaneet ovat tietysti tärkeitä, kuten heidän mahdolliset lapsenlapsensa. Joiden nimiä en tiedä.😀

Ja se onko he muistaneet kertoa etteivät ole pitäneet yhteyttä sukuunsa, ja keihin he eivät ole pitäneet suvussaan yhteyttä. 😀 On sillä sentään merkitystä aika paljon vaikka he eivät sitä edes huomaisikaan. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2023 klo 09:42

Miten pitäisi tehdä etten olisi isäni tyttö, enkä äitini tyttö, vain veljeni sisko, en veljeni vaimon kaima edes nykyisin. Sitä nuo tuntemattomat serkut ja pikkuserkut eivät taida vielä käsittää, että se tilanne on nyt molemminpuolinen, he eivät tunne minua, enkä minä tunne heitä. 😀 Eikä meillä ole ollut enää mitään yhteistä vuosiin, lukuunottamatta sukunimeä, joka on kaikille omanlaisensa sukunimi.

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2023 klo 11:08

Minä olen ollut selibaatissa jo vuosia, en ole uskonnollisista syistä, vain tunneelämäni tähden. Minulla on ollut jo vuosia aistiharhoja seksuaalisuudesta jota en ole tarvinnut, 😀 enkä uskalla uskotella itse itselleni 😀 ettei noita aistiharhoja olisi tulevaisuudessakin. 😀 Joilla kuilla muilla on siinä 😀 piruilunsa pelissä, oli hän serkku tai pikkuserkku tai joku vielä vieraampi henkilö. 😀 Toivotan hänelle / heille mukavaa yhteiseloa, keitä he sitten serkut olivatkaan, ja kaikkea hyvää ja hyväksyttyä tulevaisuudessa. Pienen piruilun kestävää tai muuten mukavaa helvetillistä oloa.

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2023 klo 17:44

Menneisyydestä nousee esiin kuin lumimyrsky teot ja tekemättäjättämiset. Saa nähdä saadaanko jouluksi pakkasta ja lunta. Pitää odottaa pari päivää, että saan selvyyden menneisyyden kanssa, sitten toivon vain rauhallista joulunaikaa.

Käyttäjä kirjoittanut 20.12.2023 klo 12:36

Menneisyys painaa päälle, en tiedä mitä sen kaiken kanssa tekisin, mutta se selviää kyllä ajallaan edunvalvonnan avulla. Tuleeko perintö vai huti. Kuitenkin pyysin kopiot papereista edunvalvonnan sihteeriltä joka hoitaa asioitani.

Käyttäjä kirjoittanut 20.12.2023 klo 13:32

No, se siitä, totean vain etten hoida itse näitäkään asioita. Toivoa sopii että kaikki järjestyy silti parhainpäin. Ja etten joudu katumaan sitä että luotan edunvalvontaani.

Käyttäjä kirjoittanut 20.12.2023 klo 15:38

Se olikin valitus ja varoitus, että saatan lentää asunnostani ulos.

Käyttäjä kirjoittanut 21.12.2023 klo 08:23

Tänään järjestelen ajatuksiani, ja teen suunnitelmia. Ehkä saan vielä uuden asunnon jossa ei ole hyönteisongelmia.