Miksi olen täällä?

Miksi olen täällä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 17.09.2023 klo 18:09 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 17.09.2023 klo 18:09

Kaikkea ei voisi hoitaa harkitsematta ensin kunnolla, joitain vain asioita ei voisi harkita kunnolla ellei kirjoita niitä ylös johonkin, eikä salailu aina ole hyväksyttyä, kuten terveydentilaani liittyvien oireilevat raha vaikeudet, jotka johtuvat suurin piirtein siitä ettei ole rahaa tarpeeksi kaikkeen tarpeeseen, jotka ovat ylimitoitetut.

Käyttäjä kirjoittanut 06.11.2023 klo 12:44

Kävin jopa suutarilla ompeluttamassa käsilaukun hihnan paikoillensa, maksoi 8 euroa. Heitin äidin vanhat käsilaukut roskiin.

Käyttäjä kirjoittanut 06.11.2023 klo 20:35

Kaiken kaikkiaan minun tulisi ymmärtää etten voinut koskaan aiemminkaan tilanteille ja keskusteluille mitään, olen puhunut varomattomasti henkilöiden kanssa, ja tullut järjellisestä järjettömään tapaan elää elämääni eteenpäin. Minun kannattaisi viettää pari hiljaista päivää ilman somea, niin pääsisin pälkähästä, ilman yhteydenottoja muihin, mutta teenkö niin...hyviä yöunia...

Käyttäjä kirjoittanut 07.11.2023 klo 16:37

Olen voinut olla tämän päivän ottamatta yhteyttä kehenkään muuhun henkilöön henkilökohtaisesti. Saatan onnistua olemaan hiljaa koko huomisen päivänkin. Ystävät lepäävät yhteydenottamattomuuteni, ja kun kehittelen asiaa mistä keskustella.

Käyttäjä kirjoittanut 09.11.2023 klo 09:55

Tänään järjestelen asioitani parempaan järjestykseen.

Käyttäjä kirjoittanut 10.11.2023 klo 08:26

Eivät asiat järjestyneet parempaan järjestykseen. Vielä jäi asioita järjestymättä.

Käyttäjä kirjoittanut 12.11.2023 klo 08:22

Eilen tullessani kotiin oli hissi mennyt rikki, ja en päässyt portaita ylös rullaattorin kanssa.  joten jouduin soittamaan huoltomiehelle, joka tuli hetken kuluttua, ja soitti korjaajalle, joka tuli tunnin kuluttua ja korjasi hissin ja pääsin kotiin.

Tänään kun kävin ulkona, minun mieleeni tuli että hissi oli ollut rikki, enkä saisi luottaa hissiin, ja se tuntui päässäni kuin aivoveritulppa, niin se sanoi minulle tämä tunne on aivoveritulppa.

Käyttäjä kirjoittanut 12.11.2023 klo 18:31

Tekisi mieli mennä elokuviin.

Käyttäjä kirjoittanut 14.11.2023 klo 14:05

Jouduin perumaan lääkärinajan nuhan ja yskän tähden.

Käyttäjä kirjoittanut 14.11.2023 klo 18:41

Nyt annan itse itselleni luvan olla kipeä, vaikka vain vähäsen, taikka ihan kunnolla kipeä.

Saa nähdä mitä tästä tulee.

Käyttäjä kirjoittanut 15.11.2023 klo 20:24

Pohdin tänään skitsofreniani ilmenemismuotoja oikein kynällä ja paperilla. Ja huomasin järkyttävän järjestelmällisyyden järjettömyydessäni, ja huomasin kuinka helpolla menen harhaan ominaisella tavallani, jotkut ovat puhuneet siitä näin käyttäneensä kiellettyjä aineita, ja alkoholipitoisia juomia. Heti kohta alkavat skitsofreeniset harhat ja käsittelemättömät asiat kuljettaa aistimuksiani kohden harhaluulojen järjestelmällisyyttä järjettömyydessäni kun en ole itse kokeillut noitakaan kiellettyjä aineita, enkä aio kokeillakaan. Kuten edellä huomaan tajunneeni eli ymmärtäneeni jotkut asiat johtuvan siitä mitä olen joskus kuullut joiden kuiden muiden puhuneen, mutta silloin olen ollut paikassa jota en yhdistäisi ainakaan mihinkään lukemattomista raitistuneista ryhmittymistä.

Käyttäjä kirjoittanut 17.11.2023 klo 06:26

Tänään on suihkutus päiväni, ja siivous päiväni, nyt tulee vielä kerran myös tuholaistorjunta. Toivottavasti sitten pääsen noista riisihäröistä.

Käyttäjä kirjoittanut 19.11.2023 klo 17:25

Harkitsin lainan ottoa, ja hain lainaa, mutta minulla ei toimi pankkitunnukset.

Käyttäjä kirjoittanut 20.11.2023 klo 07:11

Laitoin lääkkeet dosettiin ja otin aamu lääkkeet. Kävin ulkona tupakalla, poltin viimeisen tupakan. Pitää laittaa aamupalaa, ja ottaa pesulaan aika, ja mennä pyykille ehkä huomenna, tälle päivälle ajan saaminen menisi iltaan.

Käyttäjä kirjoittanut 21.11.2023 klo 12:25

Sain ylimääräisen ajan psyk.pol.lle sairaanhoitajalle.

Sain ylimääräisen siivouksen, kotiini, että tuholaistorjujat olisivat tyytyväisiä.

Käyttäjä kirjoittanut 21.11.2023 klo 18:21

Käyn läpi elämäntilanteitani ja tulen vain HULLUMAKSI. Ensimmäiseksi en voisi käsittää miksi minun pitäisi keskittyä itse itseeni, ja toiseksi en voi käsittää mitä hyötyä on minulle itsetuntemuksesta. En kuitenkaan opi itseäni kunnioittamaan ja arvostamaan, vaikka saisin selville millainen minä oikeastaan olen, ihan rehellisesti ilmaistuna.