Miksi olen täällä?

Miksi olen täällä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 17.09.2023 klo 18:09 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 17.09.2023 klo 18:09

Kaikkea ei voisi hoitaa harkitsematta ensin kunnolla, joitain vain asioita ei voisi harkita kunnolla ellei kirjoita niitä ylös johonkin, eikä salailu aina ole hyväksyttyä, kuten terveydentilaani liittyvien oireilevat raha vaikeudet, jotka johtuvat suurin piirtein siitä ettei ole rahaa tarpeeksi kaikkeen tarpeeseen, jotka ovat ylimitoitetut.

Käyttäjä kirjoittanut 18.10.2023 klo 16:53

En enää harkitse kissan ottamista. Luovutin, sen hoitaminen on työlästä, en jaksaisi sitä enää kumminkaan.

Käyttäjä kirjoittanut 19.10.2023 klo 13:30

Kävin elisalla gurulla, ja kun hän ei kyennyt auttamaan minua ostin uuden puhelimen.

Käyttäjä kirjoittanut 20.10.2023 klo 12:56

Tuli hoitaja käskemään suihkuun, piti mennä suihkuun.

Käyttäjä kirjoittanut 20.10.2023 klo 22:10

Minulle sattui tänä iltana, että joku vei minun taxi kyytini minuna, ja meinasin jäädä ilman kyytiä takaisin kotiin, mutta soitin pari puhelua ja sain taxi kyydin kotiin.

Muuten tänään sattui postissa tulemaan kirje, ilmoitus rekisteröidylle tietoturvaloukkauksesta.

Käyttäjä kirjoittanut 21.10.2023 klo 09:38

Olen hieman hermostunut kun huomaan minua tarkoituksella pidetään epätodellisuudessa tietokoneyhteyksillä kuin menneisyyteni olisi hakkeroituna jonkun tietokonepäätteellä.

Käyttäjä kirjoittanut 21.10.2023 klo 20:06

Nukkumaan meno aikani, ja ajatukset eivät osaa hiljentyä, vaan laukkaavat ympäriinsä. Jo toinen ilta peräkanaa. Kuinka voin nukkua yöni, kun ajatukset suurentelevat asioiden mitta suhteita.

Käyttäjä kirjoittanut 22.10.2023 klo 06:55

Nukuin ihan hyvin, vaikka heräsin aikaisin ylös. Näin jotain vain unta, joka täydensi uneni.

Käyttäjä kirjoittanut 22.10.2023 klo 14:11

Veljeni ja hänen vaimonsa tulevat torstaina käymään kylässä, koska minulla on tekemistä maanantai-keskiviikko iltoina.

Käyttäjä kirjoittanut 23.10.2023 klo 13:06

Peruin menoni illalla ja soitin veljelleni he tulevat illalla käymään. Kävin kaupassa mutta en ostanut pullaa, saattaa olla että käyn hakemassa pullaa vielä kaupasta.

Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2023 klo 07:59

Veljeni vaimo toi tullessaan kahvia, maitoa, ja pullaa. Oli ihan kiva nähdä eilen.

 

Käyttäjä kirjoittanut 25.10.2023 klo 10:38

Olen ollut kotosalla, koska taxi kyytejä on rajoitetusti, enkä aina viitsi mennä bussilla. Tosiaan olen viihtynyt aika hyvin ja lukenut paljon kirjoja. Minulla on meneillään hyvin hiljainen kausi, jonkun verran psyykkisiä oireita, mutta pärjään kyllä niille jotenkin. Olen ollut hieman rauhaton ja keskittymiskyvytön, joten olen lukenut vähemmän. Mielestäni olen ollut aika hyvässä kunnossa, mutta joitain pirullisia asioita en ole voinut unohtaa, ja ne palaavat tekemään kiusaa minulle.

Käyttäjä kirjoittanut 26.10.2023 klo 12:18

Mietin kovasti kauppaan lähtöä. Minun piti ostaa jauhelihaa, kananmunia, margariinia, leipää, pari wiineriä ja ehkä tupakkaa.

Käyttäjä kirjoittanut 26.10.2023 klo 13:35

Kävin kaupassa, en ostanut tupakkaa. Minulla oli hirveä kiire bussiin ja takaisin kotiin. En ehtinyt miettimään paljon tupakoita. Hyvä että sain ruokatarpeet ostettua, ja wiinerit. Joista söin jo yhden kahvin kanssa.

Käyttäjä kirjoittanut 27.10.2023 klo 08:31

Tänä aamuna huomasin toimivani kuin kauko-ohjattu robotti, laitoin kengät jalkaani ja takin päälleni ja olin lähdössä ostamaan tupakkaa ja olutta, kunnes seisahdin ja otin ne pois päältäni, enkä lähtenytkään ollenkaan.

Käyttäjä kirjoittanut 27.10.2023 klo 18:37

Uskon että tämä helpottaa ajattelemista, kun kirjoittaa tänne. Ei ymmärrä enää asioita  samalla tavalla ja saa uusia näkökantoja asioihinsa, kuten aamulla, ei toimi kuin robotti, jonkinlaisen sisäisen pakon sanelemana, joka ohjailee tekoihin joita ei normaalisti tekisi. Ja saa kaikki teot tuntumaan samanlaisilta. Kunhan ei vain pääsisi usein tekemään sillä tavoin.