Miksi olen täällä?

Miksi olen täällä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 17.09.2023 klo 18:09 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 17.09.2023 klo 18:09

Kaikkea ei voisi hoitaa harkitsematta ensin kunnolla, joitain vain asioita ei voisi harkita kunnolla ellei kirjoita niitä ylös johonkin, eikä salailu aina ole hyväksyttyä, kuten terveydentilaani liittyvien oireilevat raha vaikeudet, jotka johtuvat suurin piirtein siitä ettei ole rahaa tarpeeksi kaikkeen tarpeeseen, jotka ovat ylimitoitetut.

Käyttäjä kirjoittanut 09.01.2024 klo 18:59

Pesin pyykkiä kun kusin housuuni tarpeeksi monta kertaa eikä löytynyt enää puhtaita pitkiä housuja joita voisi käyttää talvella. En tiedosta, mikä oli tuon kusetuksen syy, mutta tuntui olevan paikallaan. Kuin hame päälle.   Ettei mieheksi noin vain luulla.   Vaikka käyttää miehetkin hameita ja yöpaitoja.

Mutten kussut enää housuuni, kun laitoin hameen päälleni. Se johtui ennen vanhaa siitä etten ollut poika, enkä tehnyt poikia tähän maailmaan. Ja määrätynlaiset tunteet tunnetaan pidätyskyvyn menetyksinä. Se juontaa johonkin heteroseksuaalisuuden uumeniin jossa ei pidätetty miestä, koska hän kyettyään harjoitti heteroseksuaalisuuttaan naisen tai naisten kanssa, jotka eivät kärsineet siitä.

Käyttäjä kirjoittanut 10.01.2024 klo 06:13

Siitä ei tule mitään että rupeaisin itse vielä yli 6kymppisenä rietastelemaan pitkin poikin maata koska kohta kaikki olisivat eläkeiässään. Byrokratia saa minun puolesta hoitaa sen asiantilan parhainpäin.

Käyttäjä kirjoittanut 10.01.2024 klo 09:27

Kohta tulee vastaan eläkkeen vaihtumisesta työkyvyttömyys eläkkeestä vanhuuseläkkeeseen. Tässä saattaa mennä monta vuotta vielä. Ehkä se seksuaalisuus siitä lähtee pikkuhiljaa pois. Byrokratia saattaisi voida tietää mitä eroa on työkyvyttömyys eläkkeellä ja vanhuuseläkkeellä, onko se seksuaalisuus 7/24 tuntia vuorokaudessa, ja hajoavat vaatteet ja vetoketjut, ja kusetukset.

Käyttäjä kirjoittanut 10.01.2024 klo 11:38

Ei minusta tunnu siltä että olisin valmis kilpailemaan huomiosta itseäni reilusti nuorempien naisten kanssa, varsinkaan itseäni reilusti nuorempien miesten huomiosta. Tajuan tämän mutta en lopeta kokonaan mielipiteideni kirjoittamista.

Käyttäjä kirjoittanut 10.01.2024 klo 18:02

Olin saunassa. Sain itseni puhtaaksi.

Käyttäjä kirjoittanut 11.01.2024 klo 07:31

Olen nukkunut levottomasti yöni tenoxin voimalla, heräsin yöllä ja kävin vessassa, muuten nukuin yhtä jaksoisesti. Väsynyt olen vieläkin se johtuu tenoxista.

Käyttäjä kirjoittanut 11.01.2024 klo 11:47

Ulkona on kaunis auringon paiste, pitäisi lähteä ulos kävelylle, mutta ei ole tupakkaa enää yhtään. Voisinko mennä vain kauppaan käymään taxilla. Olen vähän epätietoinen onko se sopivaa lähteä hakemaan tupakkaa kaupasta, ehkä jos olisi muutakin tuotavaa.

Käyttäjä kirjoittanut 11.01.2024 klo 13:47

Kävin kaupassa ostamassa colaa 6 isoa pulloa, ja postissa hakemassa pakettini, sitten ostin 2 isoa askia sinistä westiä eli tupakkaa jota poltan. Menin ja tulin taxilla, oli sama taxi mennen ja tullen. Nyt odotan että kello tulisi 2 ja siivoojat saapuisivat.

Käyttäjä kirjoittanut 11.01.2024 klo 20:43

Olen lähdössä ulos tapaamaan ystäviäni. Minulle meinasi käydä EPIKriisi, kun olin juonut kahvia, mutta onneksi kävin vessassa ennen pois lähtöä.

Käyttäjä kirjoittanut 13.01.2024 klo 07:33

Minun piti saada selvää siitä että minkälaisen vaikutuksen minuun tekee milloin ja mikä. Ja olenko nyt riippuvainen muiden itsetyydytyksestä, kun heitin roskiin omat itsetyydytysvälineeni joita en edes käyttänyt itsetyydytykseen. Jota en harjoittanut pitkään aikaan itse. Kun olen ollut selibaatissa, jossa ei harjoiteta seksuaalisuutta.

Käyttäjä kirjoittanut 13.01.2024 klo 09:36

Miten sen nyt ottaisi, että pitäisi lukea enemmän kirjallisuutta. Että saisi elämäänsä muuta mietittävää kuin oma elämäntilanteensa.

Käyttäjä kirjoittanut 13.01.2024 klo 15:47

Laitoin uuniin ranskalaisia perunoita ja kalaa, nyt odotan milloin tulee valmista, että pääsen syömään.

Käyttäjä kirjoittanut 14.01.2024 klo 15:07

Söin juuri ranskalaisia perunoita ja kalaa, sitä riitti vielä täksi päiväksi. Yritä tehdä läsnäoloni eteen mahdollisimman paljon, en jaksa kovin intessisiivitesesti ajatella mitä teen milloinkin.  Välillä sanon itselleni ajatuksissani mitä milloinkin teen, mutta usein teen vaan enkä ajattele.

Käyttäjä kirjoittanut 14.01.2024 klo 20:11

Veljeni piti tulla käymään kylässä kälyni kanssa minun luona, en tiedä kelpaako kahvi ja jäätelö heille tarjoiluksi, vai tuovatko he omat tarjoilunsa. He toivat omat tarjoilunsa.

Käyttäjä kirjoittanut 15.01.2024 klo 08:50

Join aamukahvini parin juusto voileivän kanssa. Ja kuuntelen radiosta suomi räp kanavaa. Ja kaikki on kunnossa, mutta en ole kuullut pitkään aikaan yhtä kappeletta joka on räppiä.