Miksi olen täällä?

Miksi olen täällä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 17.09.2023 klo 18:09 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 17.09.2023 klo 18:09

Kaikkea ei voisi hoitaa harkitsematta ensin kunnolla, joitain vain asioita ei voisi harkita kunnolla ellei kirjoita niitä ylös johonkin, eikä salailu aina ole hyväksyttyä, kuten terveydentilaani liittyvien oireilevat raha vaikeudet, jotka johtuvat suurin piirtein siitä ettei ole rahaa tarpeeksi kaikkeen tarpeeseen, jotka ovat ylimitoitetut.

Käyttäjä kirjoittanut 01.01.2024 klo 07:22

Hyvää uutta vuotta tänään 1.1,2024.

Käyttäjä kirjoittanut 01.01.2024 klo 18:59

Joskus olen tehnyt menneisyydessäni Ratkaisuja joita kadun vielä tänä vuonna, koska en ole ollut psyykkisesti tasapainossa silloin kun nämä pääsivät tapahtumaan. Nämä asiat ovat jo ikivanhoja ja niiden muisteleminen tuo haamut esille. En koe niiden muistamista kovin positiivisenä asiana, mutta tiedän että muistot ovat osa persoonaani. Persoonani muodostuessa minulle tapahtui jotain vain joka sai minut poistumaan paikaltani. Sama asia on vaivannut mieltäni siitä lähtien, enkä ole saanut Rauhaa siltä koko ikänäni.

Käyttäjä kirjoittanut 02.01.2024 klo 07:18

Minä olen ollut olento toisessa persoonassa, ja häipynyt kauaksi pois, palannut takaisin ja jatkanut elämääni siitä mihin se jäi. Muistikuvia minulla on joiltain tämmöisiltä lennoilta joita olennot tekevät toisessa persoonassaan. En hakenut tilaisuutta vain se tuli ja otti minut mukaansa. Ei ollenkaan turvallista aina, olla olento toisessa persoonassaan, joutuu kohtaamaan kaikenlaista epätavallista, kuin suoraan raamatusta. Jos on fobia pääsee helpommalla, kun kaikki mielikuvituksellinen ei ole kuin totta. Ei ole olento kuin eksyneenä mielikuvitus maassa. Ja onhan sitä tullut siteerattua olentona toisessa persoonassa ihan muitakin kirjoja kuin raamattua, jonka tapahtumat piirtyvät verkkokalvolle, ettei eksy asiasta.

Käyttäjä kirjoittanut 02.01.2024 klo 18:05

Minulla on paljon kirjoja jotka luovat tunnelmaa kotiini. Joistain kirjoista tykkään, mutta useimmat jättävät minut ulkopuolelle. Saisipa säästettyä rahaa matkustaa ulkomaille.

Käyttäjä kirjoittanut 03.01.2024 klo 10:57

Mielikuvitukseni on keksinyt uuden tavan kuvitella asioita tapahtuviksi, mutta vastustusta on myös ilmennyt, aivan kun en saisi ajatella ajatusmaailmassani asioita niin kuin haluaisin,  vaan minun pitäisi ajatella joiden kuiden muiden sukujen mieliksi jollain muulla tavalla, koska heidän sukunsa on parempia lisääntymisessä, kuin meidän sukumme. Ja kaikenlaiset ajatukset ovat vain lisääntymistänne varten.

Käyttäjä kirjoittanut 03.01.2024 klo 12:22

Nämä ajatukset ovat itseäni varten, eivätkä näin ollen ota huomioon muita.

Käyttäjä kirjoittanut 03.01.2024 klo 17:50

Huomasin että ruokahalut lisääntyivät, olen syönyt paljon enemmän kuin normaalisti, johtuen varmaan siitä että nyt on syötävää paljon enemmän kuin normaalisti, kun tilasin k-ruoka tlauksen.

Käyttäjä kirjoittanut 04.01.2024 klo 08:43

Tuli mieleeni että jos matkustaisin ulkomaille joutuisin pakkaamaan mukaani vaipat, eikä sitten paljoa muuta mukaan mahtuisikaan, ja takaisin tullessa olisi reilusti tilaa matkalaukussa.

Käyttäjä kirjoittanut 05.01.2024 klo 07:59

Miksi matkustaisin ulkomaille, enhän edes kovin paljon pidä ulkomaista, ja minulla on huonoja kokemuksia riittävästi.

Käyttäjä kirjoittanut 05.01.2024 klo 20:21

Miksi minulle tulee huonot kokemukset aina ensiksi. Ja usein saan odottaa ihan turhaan hyviä kokemuksia. Ihan nuoruusvuosistani lähtien huonot kokemukset ovat tulleet ensin. Jopa rakkaudessa huonot kokemukset ensin, ja niitähän tuli riittävästi yhdelle ihmiselle. Vaikka oli siellä hyviä tunnelmia.

Käyttäjä kirjoittanut 06.01.2024 klo 11:12

Juodessa maitoa ei tule ajatelleeksi mistä lehmästä se on lähtöisin.

Käyttäjä kirjoittanut 06.01.2024 klo 19:09

Heitin kasan itsetyydytysvälineitä roskiin. En ole tarvinnut niitä vuosiin.

Käyttäjä kirjoittanut 07.01.2024 klo 10:04

Mietin ihan turhaan kuka oli avannut yhden paketin jonka heitin roskiin. Mahdollisuudet ovat moninaiset ehkä siivooja tarvitsi yhden sieltä. Nyt ne kumminkin on heitettynä roskiin. En jättänyt itselleni kuin kuulat, joita olen käyttänyt viimeksi, josta on aikaa aika tavalla.

Joka tapauksessa en ole valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen vieläkään. Ja haaveiluun en ole sortunut henkilökohtaisesti aikoihin. Haluan vain olla rauhassa itsekseni.

Käyttäjä kirjoittanut 07.01.2024 klo 17:31

Poikamies on vapaa menemään ja tulemaan, muttei aina tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen, koska poikamies saattaa olla varattu. Missä menee raja sukupuolella, ja sukupuolella, se että poikamies on varattu tai vapaa riippuu poikamiehestä itsestään.

Käyttäjä kirjoittanut 09.01.2024 klo 14:13

Poikamiestyttöset eivät löydä kumppaneita kaikenlaisista seksi kumppaneita hakevista kumppaneista. Onhan olemassa olevia terapeutteja kaikkenlaisille parisuhteille ja seksistä kärsiville, mutta ei taida olla olemassa olevia mahdollisuuksia löytää oma parisuhde, perustuu se seksille tai muulle, ja pitää sitä yllä, kuin liittoa. Byrokratia ottaa huomioon vain jo olemassa olevat liitot ja tuskin luultavasti tulevia liittoja tarvitsee byrokratian mielestä kannattaa pysyviksi liitoiksi.