Miksi olen jatkuvasti masentunut

Miksi olen jatkuvasti masentunut

Käyttäjä wannasmile93 aloittanut aikaan 21.12.2014 klo 13:49 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä wannasmile93 kirjoittanut 21.12.2014 klo 13:49

Olen lukenut muiden tarinoita paljon ja oma tarinani ei ole läheskään niin rankka, kuin monella muulla on ollut. Mutta jostain kumman syystä, olen niin heikko, että en kestä enää pieniäkään vastoinkäymisiä. Olen vasta 21-vuotias ja pelkään jo nyt tulevaisuuttani, pelkään että koko elämä menee pilalle. En vain usko itseeni, enkä tiedä kuinka selviän mistään, jos pienet asiat ovat jo saaneet minut näinkin masentuneeksi.
Olen siis tavallinen opiskelija, käyn koulua ammattikorkeakoulussa. Tällä hetkellä asun poikaystäväni kanssa yhteisessä asunnossa. Yli 2 vuotta sitten kun tapasimme, olin vielä eksäni kanssa yhdessä, mutta ihastuin nykyiseen mieheeni, sillä olimme hyviä ystäviä ja hän oli kovasti tukenani, kun entinen mieheni ei ollut. Niin vain kävi, aloimme viettää aikaa yhdessä, mutta pitkitin virallista seurusteluamme siihen saakka, kunnes muutin toiseen kaupunkiin asumaan muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Muutin opiskelemaan ja olinkin 1,5 vuotta kyseisessä koulussaja toisessa kaupungissa, kunnes tulin siirtona takaisin kotikaupunkiini jatkamaan opintoja. En vain enää viihtynyt kyseisessä paikassa, eikä se koskaan tuntunut kodilta. Muistelen kuitenkin aikojani siellä hyvällä, sillä poikaystäväni kävi kerran viikossa aina vapaapäivinänsä luonani ja se oli ihanaa. Rakkautemme vahvistui siitä, vaikka suhteemme onkin ollut kovin rankka, täynnä ylä-ja alamäkiä ja alussa oli paljon valheita, jonka vuoksi vieläkin on välillä vaikea luottaa toiseen.