Miksi minua kohdellaan näin
Olen tehnyt samalla työnantajalla töitä n.10 vuotta,olen pian 50v. ollut aina tunnollinen työntekijä,jos työaika ei ole riittänyt olen käyttänyt omaa aikaani,pääasia että kaikki on ollut siistiä ja kunnossa ennekuin olen töistä lähtenyt,olen kokkina isolla yrityksellä,tehnyt siis todella raskasta työtä kovassa kiireessä,nyt sairastuin olen joutunut olemaan sairaslomalla kohta kolme kuukautta kun joudun leikkaukseen polvestani,mutta mitä saankaan työnantajan puolelta,minulle jopa kiroillaan ja kaksi esimiestä rökittää yhtäaikaa,yritän siinä puolustella itseäni koska tiedän miten tunnollinen olen töissäni ollut,en tiedä kuinka jaksan tätä kaikkea tuntuu kuin työkaveritkin olisi vastaan,en voi mitään sille jos ruumiinosani on heikompia ja sairastuin,työni on aina ollut minulle niin tärkeä asia,nyt näen kun joudun käymään siellä rökitettävänä kuinka epä siistinä samainen keittiö pidetään jonka siisteys on minulle työssäni ollut kunnia asia,naurettavalta tämä varmaan monesta kuulostaa koska on kyse niin tavallisesta työstä mutta se on minun leipätyötäni ja tärkeää minulle,voi kun joku jaksaisi tämän lukea ja joku jopa vastata😳