Mie katsoin telkusta ohjelman näistä lääkkeistä, Inhimillinen tekijä, ja alkoi pelottamaan.
Minulle on tuputtamalla tuputettu lääkkeitä jotka on nyt jääneet vakikäyttöön ja haluaisin päästä turhasta lääkkeestä eroon.
Olen jättänyt neljänä yönä nukahtamislääkkeen ottamatta ja samalla lailla nukuin ilmankin, ehkä uni olisi syvempää ollut lääkkeillä mut pää on kasassa ja nuppi pystyssä.
Samoin ilta-Diapami on jäänyt pois.
Ahdistaa kuitenkin mutta tiedän miksi. Rahatilanne on syvältä mutta se ei liity lääkkeisiin.
Voi kuinka iloinen olisinkaan jos pääsisin eroon noista iänkaikkisista ex-työhöni liittyvistä unista. Viime yönä taas soittelin paniikissa ex-työpaikalta johonkin paikkaan missä piti muka saada apua sieltä pois pääsemiseen 😭 MIKSI! Miksi en pääse noista unista eroon 😯🗯️
En ole ottanut vieläkään yhteyttä hoitsuuni erään asian vuoksi koska se tuntuu olevan paremmalla tolalla.
En myöskään osaa enää "puhua" mitään tukarilleni 😭. Ei vaan... toimi.
Toivon että sinä joka seuraat(?) tätä, luet kuulumiseni. Haluaisin niin palata entiseen.
Hoitsulleni taitaa olla pakko kuitenkin soittaa noiden lääkkeiden vuoski mutta se on niin turhauttavaa kun hän juuri on niitä tuputtanut sensijaan että olisi antanut keskusteluapua.
Syksy on kulunut flunssaa potiessa. Kolmatta viikkoa kamala köhä ja nenä vuotaa solkenaan. Olen niin kyllästynyt sairastamaan 🤕
Haravoida olen yrittänyt minkä jaksan kun sisälläkään ei jaksaisi enää maata.
Muuten on ihan ok kun on mitä odottaa ja uskon että syksy kuluu siinä tuumaillessa ja sitten on jo Joulu ja sen jälkeenhän ei miulla olekaan vapaa-ajan kulumisessa mitään probleemia 😉 kun on uusi lapsenlapsi tulossa.
Ja sitten olisi ristiäiset ja puuhaa piisaa.
Eiköhän se lopputalvi kulu siinä lapsia hoidellessa apuna.
Että tällaista...