Miksi aina kadun?

Miksi aina kadun?

Käyttäjä Nymphalis Antiopa aloittanut aikaan 11.07.2011 klo 20:08 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 11.07.2011 klo 20:08

Olen jo kauan miettinyt otsikkoa tälle ketjulle ja nyt se valkeni.
Siis miksi aina kadun asioita?
Tällä hetkellä kadun että ylipäätään menen keskustelemaan ihmisten kanssa kun aina saan takkiin kuitenkin.
Kaksi tuntia kesäillasta tuhlaan siihen että saan turpiini henkisesti. En osannut pitää päätöstäni pysyä pois sieltä missä minua ei kaivata ja kaduttaa niin sairaasti, kirjaimellisesti.
Mitä muuta voi tehdä katumukselle kuin lyödä päätä seinään kun se ei saa aikaiseksi kuin pahemman päänsäryn? … tehtyä ei saa tekemättömäksi mutta viimein taisin tajuta.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 07.06.2014 klo 19:07

Aivan kamala tuo Oulun lapsisurmatragedia.
Tulee hirmuisen huono olo pienten lasten puolesta.
Ei pitäisi ihmisten aina valittaa vaan ajatella että maailmassa tapahtuu hirveyksiä joissa uhrina on viaton pieni ihminen.

Käyttäjä repukka kirjoittanut 08.06.2014 klo 16:29

Totta. Karmea tapaus. Vaikea uskoa, että ne kaikki viisi vauvaa olisivat syntyneet kuolleina. Lapsiparat. Totta on myös se, että omat asiat ovat kuitenkin aika hyvin, kun ajattelee, mitä kaikkea kamalaa maailmassa tapahtuu ja miten paljon kärsimystä maailmaan mahtuu.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 23.06.2014 klo 16:51

Taas kauheita painajaisia viime yönä 🤕 Heräsin keskellä yötä ja pelotti nukahtaa uudelleen.
Näkeekö kukaan muu painajaisia kun täällä en ole koskaan lukenut kenenkään kärsivän niistä.
Miulle ne on melkein jokaöistä.
Olisi kiva tietää merkitseekö unet oikeasti jotain vai onko ne vaan jotain kidutusta ilman mitään tarkoitusta.

Käyttäjä repukka kirjoittanut 24.06.2014 klo 11:00

En tiedä, ovatko uneni varsinaisesti painajaisia kovin usein, mutta ahdistavia unia näen kyllä useinkin. Yleensä kyseessä on tilanne, jossa etsin epätoivoisesti jotain paikkaa, mutten millään löydä. Tai yritän ehtiä ajoissa jonnekin, mutta matkassa tulee koko ajan jotain mutkia. Tai yritän ehtiä bussiin, mutta jostain syystä jalkani eivät kykene juoksemaan vaan eteneminen on sellaista tahmeaa ja raskasta. Viime yönä näin unta, jossa istuin pyörätuolissa ja yritin päästä hangessa sillä eteenpäin, mutten millään päässyt. Tuollaisten unien jälkeen herää valmiiksi stressaantuneena jo ennen päivän vaatimuksia.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 02.07.2014 klo 19:22

Repukka, tuo on just tyypillistä painajaisissa että ei tunnu pääsevän juoksemalla eteenpäin. Mietin mikä tarkoitus unilla mahtaa olla. Minulta ainakin joutaisi unet veke. Saisi edes kerran käydä nukkumaan tietäen ettei näe yhtikäs minkäänlaista unta.
Mikä lopulta sitten herättää... monesti tuntuu että itse haluaisi herätä aiemmin eikä kiduttaa tuolla unella.

Aika on nyt mennyt sadetta kuunnellessa ja kesää odottaessa. Ei saa sisälläkään sadepäivinä tehtyä mitään kun ei huvita.
Nyt olen saanut verhotangot ikkunoihin. Sellaiset metalliset kulta-valkoiseksi maalatut.
Viimen ruohonkin leikattua sateen hetkeksi tauotessa.
Heti kun ehdin tuohon auringonpaisteeseen niin jo meni pilveen ja on kylmä 😞
Jospa se vielä. Saisi olla loppukesä hellettä.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 08.07.2014 klo 19:55

Ihana kesä!!! Kuumaa ja suloisen vilpoinen tuuli, mikä ihana yhdistelmä.

Onnellisuus on paras kosto, koska mikään ei aja vastustajaasi enempää järjiltään kuin sinun näkeminen hymyilevänä ja hyvää elämää elävänä.

Ihanaa kesää on vielä paaaaljon jäljellä ☺️❤️

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 18.07.2014 klo 17:54

Ihana metsämansikoiden tuoksu pyöräillessäni kauppaan ☺️❤️
Tuosta oman takapihan tuntumasta metsän reunasta poimin mustikat ja metsämansikat suuhuni ja mustikat myös pakastimeen. Sekä piirakkaan, nami.
Tuoksuu hyvältä kun tänään kaadettiin mäntyjä tuosta metsästä.
Aistit valmiina nauttimaan kesän tuoksuista ja mauista 🌻🙂🌻

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 23.07.2014 klo 16:01

Voi taivas että voi maailma vaihteeksi olla ihana paikka.
Rakastan tätä kesäistä hellettä ja vilpoista tuulta. Kunpa jatkuisi ikuisesti. no, ei jatku mut sittenhän sitä osaa arvostaa kun saa maistaa.
Eikä onneksi kaupassakaan sattunut tällä kertaa vinkumaan liian kuumasta, olisi voinut käpy kärytä.
Maistan myös juuri leipomaani kuningatarpiirakkaa tuoreista marjoista ja vaniljakastikkeen kera 🙂🌻
Mustikoita on poimittu pakastimeen ja suuhun sekä piirakoihin.
Ihanaa kesän jatkoa muillekin 🌻🙂🌻

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 28.07.2014 klo 17:45

Meidän pihan tuntumaan on koko kesäksi majoittunut asustamaan useampi siili, ainakin kaksi. Siilit kun on kovin saman näköisiä niin ei erota oikein mutta kerran oli samaan aikaan kaksi. Toisella vaaleampi ja toisella tummempi naama.
Kissat on innoissaan ja vipeltävät pitkin pihaa siilin perässä ja iltaisin olen antanut kissanruokaa siilejä varten. Kissat yrittää päästä osille vaikka sisällä on omalla lautasella sapuskaa.
Siilit on suloisia pieniä taapertajia ☺️❤️ Kissoista ei ole moksiskaan vaan työntävät nenänsä kissaa kohti haistellen. Vettä pitää myös tarjota helteellä.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 03.08.2014 klo 20:34

Ja helteet senkun jatkuu ja mie olen siitä hurjan iloinen.
Miten siihen viilenemiseen edes enää tottuu kun nyt oli 25 vaan eräänä päivänä ja paleli!
Ihanat lämpöiset kesäaamut, illat ja yöt. Tuoksuu!🌻🙂🌻☺️❤️

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 03.08.2014 klo 21:21

NA kiva, että nautit näistä lämpöisistä ilmoista, ja että tuo kaikkea hyvää.
Ja tuulen henkäykset, metsämarjat ym.
Ei nää tosiaan ainiaan kestä. Kyllä ne talven kylmyydet sitten aikanaan tulee.

Mukavia kesäisiä päivänjatkoja🙂🌻

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 12.08.2014 klo 14:34

Minua on nyt moitittu lapsena kokemani hyväksikäytön anteeksiantamattomuudesta. Se on minusta sama kuin pyyhkisi takamuksensa traumaattisella kokemuksellani.
Ei minulta ole edes pyydetty anteeksi, tämä eräs henkilö joka on niitä harvoja joille olen uskoutunut, on nyt muka sitä mieltä että en saisi vihata tuota henkilöä joka pilasi suuren osan elämääni ja minun pitäisi "kasvaa aikuiseksi" ja ottaa asia aikuisen lailla. Aikuinen olen, 57v. ja mielestäni elämää nähnyt ja kaikenlaisista asioista selvinnyt.
Olen katkera ja vihaan tuota henkilöä, joskaan en aktiivisesti ruoki vihaani vaan lähinnä en halua olla tuon kanssa missään tekemisissä, anteeksi en suostu antamaan. Syy ei ollut kyymmenkesäisen lapsen.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 14.08.2014 klo 12:45

Taas yö täynnä painajaista ex-työpaikastani ☹️
Säntäilin pakoon ex-kollegaa milloin röntgenkuvaushuoneessa milloin vessassa. Olin kuin saikulla tai eläkkeellä mutta en tiedä miksi unessa olen epätietoinen siitä olenko luvalla pois töistä.
Taitaa olla se työmoraali jäänyt päälle,velvollisuus. Olen ollut jo 7v.pois sieltä 😞
Heräsin monesti mutta aina kun ummistin silmäni nuo kauhut alkoi taas.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 26.08.2014 klo 11:55

Ja taas olin yön painajaisissani 🤕
Miten pääsisin eroon tuosta paikasta ja siitä naisesta siellä 😠

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 28.08.2014 klo 14:59

Olen sitten viime yönä unilääkkeen seurauksena taas tehnyt kotiaskareita enkä muista siitä mitään 🤕
Huomasin aamulla että lautanen oli sängyn vieressä ja keittiössä kasa käytettyjä astioita. Selvisi sekin mitä olin kokannut ja herkutellut. Mut eipä ole yhtikäs kiva tunne kun en muista hölkäsen pölähtävää koko touhuamisesta.
Kylläinen olo oli aamulla joten kaipa se oli maistuvaa ja sitä oli riittävästi 😎

Siitä onkin jo aikaa kun edellisen kerran puuhastelin yöllä omiani...