On vaan aika ankeaa tuntea että saa harrastaa yksinpuhelua.
En joitain tiettyä ketjua lue koskaan. Joitain seuraan ja jotain olen kirjoittanutkin.
Vaikka nämä ketjut ei olekaan ns. omia, niin tuntuu että aloittamassani ketjussa minulla olisi vapaus kirjoittaa omia mietteitäni. En tarkoituksella muita mollaa, jos joku niin väärin käsittää tekstini niin voi voi.
Minulla kun on tuo anteeksipyyntökiintiö todella täynnä niin olen päättänyt että sitä en tee enää. Siinäkin tulee joskus raja vastaan.
Metkaa että minä olen tuota tehnyt pienen ikäni mutta minulta ei koskaan kukaan ole anteeksi pyytänyt. Ei tosin saisikaan... 😉 joten sujut ollaan.
Tuntuu että muita ei saa loukata mutta minua voi potkia päähän minkä ehtii, viis siitä jos minä "käsitän väärin" jotain.
Matkan varrella kun tarpeeksi on päähän potkittu, olen tullut kuin siiliksi joka kääntää piikit tuntematonta ja mahdollisesti "vaarallista" hyökkääjää kohti. Tai minulle sopivasti, kissaksi joka tuntee olonsa uhatuksi ja siksi on kynnet ja hampaat esillä ennenkuin tuntee uuden mikälien.
Siksi valitsin suruvaipan nikikseni koska olin tänne tullessani täysin totaalisesti maassa ja lohduton ja halusin ottaa nikin joka kuvaisi olotilaani.
Mieluusti kirjoitan kissoistanikin. Nyt meillä olisi esittelynäyttely edessä ja sinne pitäisi poppuu viedä. Viimeksi oli rankaa seisoa koko päivä häkin luona esittelemässä katteja mut siksihän sinne mentiin. Nyt on 3 kissaa mukana jotka kaikki pitää puunata edustuskuntoon vaikka onkin "vain" esittelynäyttely.
Ihmiset haluaa koskettaa kissoja ja mieluusti annan koskettaa, nuo kun on niin lauhkeita että eivät pistä pahakseen.
Sen vuoksi vien ne sinne että monikin esim. lapsi saa mahdollisesti ainoan kokemuksensa lemmikistä silloin. Vaikka minulla on nyt aristokatteja niin on miulla ollut maatiaisiakin ja kaikki kissat on ihania.
Valitettavasti myös kissakiintiö on täysi, muuten olisin varmaan se höperö kissaemäntä jolla juoksee 10 kattia nurkissa 😋
Heh, serkkuni sanoi kun kerroin että aion ottaa kolmannen, että muut pitää sellaisia höperöinä joilla on monta kissaa. Taivas varjelkoon! senkö vuoksi jättäisin tekemättä mitä jotkin ihmiset miusta ajattelee, ei sitten ikinä!
Ja sanoin hälle että kun höperyys on jo todettu niin mitä väliä 😎