Miksi aina kadun?

Miksi aina kadun?

Käyttäjä Nymphalis Antiopa aloittanut aikaan 11.07.2011 klo 20:08 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 11.07.2011 klo 20:08

Olen jo kauan miettinyt otsikkoa tälle ketjulle ja nyt se valkeni.
Siis miksi aina kadun asioita?
Tällä hetkellä kadun että ylipäätään menen keskustelemaan ihmisten kanssa kun aina saan takkiin kuitenkin.
Kaksi tuntia kesäillasta tuhlaan siihen että saan turpiini henkisesti. En osannut pitää päätöstäni pysyä pois sieltä missä minua ei kaivata ja kaduttaa niin sairaasti, kirjaimellisesti.
Mitä muuta voi tehdä katumukselle kuin lyödä päätä seinään kun se ei saa aikaiseksi kuin pahemman päänsäryn? … tehtyä ei saa tekemättömäksi mutta viimein taisin tajuta.

Käyttäjä repukka kirjoittanut 22.11.2012 klo 08:37

Kamalaa! Mulle ei tulis mieleenkään ruveta tollai riehumaan ja käymään muiden kimppuun. Ihme hyypiö. Ehkä sillä ei ollu lääkitys kohillaan? 😉

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 26.11.2012 klo 19:16

Moi repukka. Ei juu varmaan ollut kaikki kohdillaan sillä naikkosella 😉
Kävin nyt uudelleen kaupungissa ja taas oli kantamuksia mut ei tullut se muija vastaan.
Siellä sitä on jo niin jouluista kaupoissa ja kaduilla. Mie tykkään katsella kaikkea sitä. En stressaa yhtään kun tiedän mitä ostan ja miulla pinna yleensä riittää ruuhkassakin. Tuo mainittu tapaus vaan oli niin törkeä että sapetti.
Täällä on onneksi ollut vielä lämmintä, nyt luvattiin loppuviikoksi kylmää 😠

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 11.12.2012 klo 18:08

Katsoin telkusta äsken ohjelmaa jossa kerrottiin jälleensyntymiskokemuksista. Tuli lohduttava olo kun siinä kerrottiin rajakokemuksista että joku rakas läheinen ihminen tulee kuoleman lähestyessä hakemaan. Ja että kun joku kuolee niin saattamassa ollut voi saada sanottua vielä lähtevälle jotain tärkeää. Tuo lohduttaa ainakin omalla kohdalla kun saattohoidin tätiäitini ja olen toivonut että hän olisi kuullut kun sanoin hyvästit ja kerroin kuinka rakas hän on.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 12.12.2012 klo 10:54

Kuusi vuotta pois ex-työpaikasta ja viime yönä kierin yhä hiessä kun näin todentuntuista painajaista. Oli aivan kuin olisin ollut siellä 😭 Pelkään nyt että joudun vielä takaisin vaikka en pääse edes ovesta ulos kun ahdistaa.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 23.12.2012 klo 19:12

Järkyttävä uutinen, tuo kadonnut poika on löydetty kuolleena.
Kun itselläkin on lapsia ja lapsenlapsi niin tuntuu aivan kauhealta tuo.
Perheen tuskaa ei voi mitenkään helpottaa. Tulee mieleen kuinka valitetaan liian helposti.
Kaikki muu on pientä kun joku tuollainen tragedia kohtaa.
Voi kuinka surullinen olo heidän puolestaan.

Käyttäjä repukka kirjoittanut 25.12.2012 klo 21:39

Minustakin tuo oli tosi järkyttävää ja tuntuu todella pahalta pojan perheen puolesta. Tuollainen tragedia laittaa aina omat ongelmat jotenkin mittakaavaan eli omat murheet tuntuvat niin pieniltä. Aivan järkyttävä tapaus. 😭

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 19.01.2013 klo 19:44

Tervehdys tältä uudelta vuodelta NA
😎

oletko löytänyt etälenkeillesi seuraa sitten niiden lenkkkien joita tehtiin viime vuonna?
Helpommin saisin aikaiseksi lenkkeilyn jos vaikka jatkettaisi.... Olen lukenut valoisia viestejäsi ja ne ilahduttivat🙂
v o i m i a ja onneksi olkoon pienokaisen syntymästä ja kisulista. Varmaan ihana tuo mummovaihe elämässä, onnea siitä!

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 14.02.2013 klo 09:49

Kiitos erakoksiko onnitteluista ja viestistä. En ole täällä käynyt lukemassa sen koommin kun yleensä ei viestejä ole.
Voitais tehdä niitä etälenkkejä taas. Alkaa nääs kevättä kohti olemaan tunne että haluais mahtua kesävaatteisiin.

Taas sitten alkoi tuo ystävänpäivävouhotus, voi ei. Onneksi on vaan yhden päivän.
Ja turha sanoa että urputan, niin moni urputtaa joulusta joka taas minulle on se juhla josta nautin.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 10.03.2013 klo 09:58

Otsikko on taas kerran osuva. Miksi erehdyn luottamaan johonkin ihmiseen kun kuitenkin tulee takkiin aina, se huomattiin taas. Enköhän tästä oppinut.

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 14.03.2013 klo 19:32

Hei NA🙂

mihin aikaan sinulle käy huomenna se lenkki tehdä?
Minulla menee iltapäivään, 15 maissa pääsen lähtemään lenkille.
Käviskö se sinulle vai käytkö aiemmin jo? Meinaan sen pitkän lenkin käydä,
pidempi aika ajatella mitä puhuttaisi jos oltaisi samoissa maisemissa.
Mukava ajatella yhteislenkkiä, toivottavasti sinulle ei tule estettä.
Minun kunto on aika alkeissa taas... miten sulla?
Tästä se lähtee...
😎

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 16.03.2013 klo 08:56

Voi anteeksi erakoksiko, en ole tullut lukaisseeksi tätä ketjua enkä huomannut viestiäsi 😞
Voidaanko tehdä toiste se lenkki ?
Tänään miulle tulee lapsenlapsi hoitoon iltäpäivällä 14-17 mutta muuten ei ole ohjelmaa. Tai joku muu päivä.

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 16.03.2013 klo 10:47

Voidaan tehdä🙂 toiste.
Huomenna on sunnuntai, entä huominen jahka aurinko on pahimman pakkasen selättänyt? Iltapäivällä?
Täällä oli tänä aamuna -20 astetta, lämmitän tupaa.
Tai ehdota sinä parempi aika.
🙂👍

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 17.03.2013 klo 13:06

Juu, tänään sunnnuntaina on hyvä ulkoilusää joten olisiko kolmen aikoihin hyvä aika?
Sitten voi lenkin päälle hörpätä kahvit tuossa olkkarin ikkunalaudalla istuen kun aurinko porottaa just siihen täysillä 🙂
Voi miten ihana ääni on rännien ropina kun lumi sulaa katolta. Kissatkin on ihan uutta energiaa täynnä ja tuo pikkukisu ei ole edes kesää nähnyt joten ei tiedä miten hienoa aika on edessä.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 17.03.2013 klo 18:35

erakoksiko, taisi tuo viestini vanheta kun ei ehtinyt tähän hätiin. Kerrotko sopiiko siulle joku muu aika.
Huomenna ma en pääse mut mikä muu päivä ja aika hyvänsä käy.

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 17.03.2013 klo 21:49

NA🙂
näiden viestien kanssa nyt menee vähän miten menee...
mutt meistä riippumattomista syistä😉
Minulle käy tiistai tai perjantai tällä alkavalla viikolla,
iltapäivän puolella.
Ja totta, aivan ihanaa kun räystäät alkaa tippumisen...
muista 😎 lasit mukaan, ettei häikäise,
onkohan se Pekka luvannut pilveä vai poutaa?-)