Miksi?

Miksi?

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 25.01.2016 klo 19:11 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 25.01.2016 klo 19:11

Mun elämä on täyttä paskaa. Olen sairas-eläkkeellä ja tuntuu että musta ole enää töihin, eikä opiskelemaan. Päivät menee tuskassa. Sitten nää lääkkeet jotka mulle on määrätty, tekevät vaan olosta huonomman ja pidemmällä aika välillä niihin jää koukkuun. On tämänkin päivän psykiatria aivan ulalla. Kaiken maailman keksintöjä on muilla tieteen aloilla tullut, mutta psykiatria polkee paikallaan ja psykiatritkin pumppaavat potilaat täyteen lääkkeitä, että olisivat rauhallisia ja pysyisivät syrjässä. Vastuuta harva nykyajan psykiatri ottaa teoistaan, he vain tanssivat lääkeyhtiöiden pillin tahtiin. Ideaali tilanne olisi, että kaikki pärjäisivät ilman psyyke-lääkkeitä. Muista lääkkeistä toki on hyötyä, en sitä kiistä. Mutta yleensä kaiken laisissa psyyke-lääkkeissä on vain kovat sivuvaikutukset ja saatava hyöty on niitä pienempi. Terapiasta voi olla hyötyä… Tässä vaan tulee mieleen, jos lopettaisi kaikkien psyyke-lääkkeiden syönnin… Viekkarit vaan olisi aikas kovat… No jaa, on tää elämä välillä vaan aikamoista paskaa…😠

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 26.01.2016 klo 11:32

Mä oon miettiny samaa, lääkkeitä tyrkytetään kyllä vaikka minkälaista ihmiselle, jos vaikka joku arvo on hiukan yli rajojen. Etenkin psyykelääkkeillä saa kyllä ihmisen kunnon pöhnään ja ajatus ei kule enää. Kaipa ne on ne resurssit joitten takia ei saa keskusteluapua tarpeeks. Ja sit ihmetellään, et miks ihmiset vahingoittaa itteänsä. Tää elämä on kyllä ihan shaissee tosiaan. Meni ohi aiheen ehkä vähän, mut kirjotin kuitenkin.