Miksen muista lapsuudestani mitään?
Heippa,
olen 33-vuotias mies ja elämäni on tällä hetkellä hyvällä mallillaan, olen löytänyt parisuhteen ja käyn itseäni kiinnostavissa töissä. Olen persoonaltani tällä hetkellä ulospäinsuuntautunut ja erittäin hyvällä itseluottamuksella varustettu henkilö. Olen myös erittäin empaattinen, ja elän usein enemmän muiden kautta kuin itseni ja tahdonkin tehdä niin.
Mutta, persoonani muuttui täydellisesti ollessani noin 13-14 vuotta. Olin sitä ennen erittäin herkkä, hiljainen, ujo ja syrjäänvetäytyvä lapsi. Tai siis, näin minulle ainakin on kerrottu. En muista oikeastaan mitään ennen tuota ikää. Muistamani tapahtumat on laskettavissa yhden käden sormilla.
Helppo syy tälle voisi olla tuolloin tapahtunut vanhempieni ero ja sitä edeltävä riitojen ilmapiiri, tosin tämä ei tunnu loogiselta, sillä riitoja vanhemmillani oli niin paljon, että ero oli enemmänkin helpottava asia. Tai no, enpä tiedä. Ehkäpä on tapahtunut muutakin. Olin myös erittäin herkkä kaikille ympärillä tapahtuville asioille.
Onko kellään muulla samanlaisia kokemuksia? Tuntuu vaan niin kovin hurjalta itsestänikin, että ei muistaisi lapsuuttaan. Ja haluaisin muistaa.
Ja tsemppiä kaikille forumin lukijoille ylipäätänsä!