Mieli on aika musta
En tiedä mitä tähän kirjottaisi ja en tiedä vastaako tähän kukaan. Olen siis 37vuotias mieshenkilö. En aio kertoa kovin tarkasti itsestäni tietojani tänne jotain kumminkin. Mulla on perusasiat ihan hyvin eli olen sairaseläkkeellä ja päivisin käyn yhdessä paikassa josta en halua enempää kertoa, mutta siellä tapaan muita ihmisiä säännöllisesti. Eli arkirutiini on kohdallaan ja niin edelleen ja talouteni pyörii hyvin ei ole velkaa ja niin edelleen. No niin herään aamuisin ja nukun myöhään jos ei ole menoa mihinkään niin saatan nukkua vaikkapa kello 12 asti, koska mulla ei ole mitään sosiaalista elämää eikä mitään menoja joidenka takia tarviisi heräillä. Eli olen elämässä täysin yksin ja mietin tällä hetkellä itsemurhaa erittän ankarasti, koska mun elämällä ei ole mitään väliä. Ja mä tarkotan tätä ei niin mitään väliä. Mulla on oma hoitaja, joka on suhteellisen uusi ja hän ei vielä tarkkaan tiedä suunnitelmistani. Tuntuu, että elämäni on nyt ohi 37 vuotiaana. Olen täysin turha ihminen jolla ei ole mitään tarkoitusta ja ketään ei kiinnosta kuulumiseni ja niin edelleen sekä päivät vaan toistaa itseään. Tässä tapahtui joku aika sitten yksi asia josta en jaksa kirjoitella tulisi liian pitkä sepustus jotenka tässä nyt jotakin ensi alkuun jos kukaan edes vastaan, katellaan.