Mielen terveys ihan sekaisin

Mielen terveys ihan sekaisin

Käyttäjä ask aloittanut aikaan 14.06.2021 klo 21:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä ask kirjoittanut 14.06.2021 klo 21:12

Vuosi sitten minulla oli vaikeaa purin pahan olon viiltelyyn. Oloni heikentyi ja jouduin käymään sairaalassa useita kertoja, fyysisten vaivojen takia, jotka joutuivat henkisestä olostani. Yritin myös itsemurhaa kahdesti. Oli kauhea olo. Olin myös psykoosissa kahdesti, luin papereistani. Siinä hetkenä havahduin etten pärjää yksin. Olin valehdellut ogelmistani muille. Halusin vain kirjoittaa ja purkaa. Olin humala tilassa kanssa viime kesänä, se olikin kans yksi hyvä opetus että humala tila ei sovi itselleni. Minulla oli silloin kanssa ongelmia minua ei kuunneltu. Se on yksi itsemurhan syy. Ei voi ehkä sanoa syy, mutta oli myös kaverin kanssa ongelmia ja ongelmani alkoivat viime kesänä enemmän näin harhoja. Varmaan kans liittyy kun kaverin kanssa on ollut vaikeaa jo useamman kerran ollaan hankaluuksia. Meillä on erinomaiset näkemykset asiasta enkä jaksa oikein olla yhteydessä kaverin kanssa koska olen henkisesti aivan loppu. Varmaan koronakin vaikuttaa ja kaikki tuputtaa että pitäisi ottaa rokotus. En tiedä oikein vielä. Mä haluaisin kuitenkin itse tehdä omat valinnat ja ratkaisut on kuitenkin minun elämästä kyse. Henkinen paine on liian kova. Äitin kanssa tuli pientä ristiriitaa siitä rokotus asiasta. Kun se haluaisi päättää mun elämästä. Onneksi on koko loppuelämän aikaa tuumailla. Olen ihan poikki.