Mieheni kiristää mitä teen?

Mieheni kiristää mitä teen?

Käyttäjä Minni3 aloittanut aikaan 23.02.2015 klo 15:05 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Minni3 kirjoittanut 23.02.2015 klo 15:05

Mieheni uhkailee ja kiristää asunnolla jossa en ole kirjoilla jotta heittää mut ulos tai soittaa poliisit ynm… kun minulla ei ole asuntoa ja olemme asunut jo noin 6kk yhdessä ☹️ välillä miheni tekee asioita jotka todella loukka ja satututtaa minua mm haukkuu käy maksullisissanaisissa ynm… en vain osaa päästää irti koska rakastan häntä niin paljon ☹️ parikertaa käynyt poliisit paikalla akresiivisuuden takia kun on käynyt päälle mm ottanut minun puhelimen ja poistellut kuvia ja kun olen yrittänyt ottaa pois niin olenkin sitten lentänyt päin ovea ynm… ☹️ osaisiko joku auttaa ja mihelläni on alkoholi ongelma juo joka päivä noin 6 olutta ellei jopa enemmänkin ☹️ käy kuitenkin täöissä

Käyttäjä salainen55 kirjoittanut 23.02.2015 klo 15:52

Googleta "naisten turvapaikat" tai jotain muuta ja ala etsiä itsellesi asuntoa vaikka sosiaalitoimiston kautta. Jos elät kunnolla etkä häiriköi niin varmaan löydät asunnon jossa on turvallista.
Ei se ole rakkautta että annat muiden itseäsi vahingoittaa, ikävä kyllä. Olet ehkä vain peloissasi tai muu syy miksi siihen jäät. Ehkä kriisikeskus auttaisi ensi hätään?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.02.2015 klo 17:11

Tuo on perheväkivaltaa! Haluatko sietää sitä. Sillä kai on taipumuksena pahentua ajan myötä. Jo nyt sinua kohdellaan pahoin.