Miehen läheisyys pelottaa?!

Miehen läheisyys pelottaa?!

Käyttäjä yönkyyhky aloittanut aikaan 13.11.2010 klo 15:25 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä yönkyyhky kirjoittanut 13.11.2010 klo 15:25

Moi!
Olen ihastunut/rakastunut söpöön mieheen. Ollaan kahviteltu ja pussailtu. Muuhun en ole valmis. En ole valmis mihinkään sänkypuuhiin. Pelkään valmiiksi, jos mies vaatii sitä.
Ex otti mut niin monta kertaa väkisin, etten kestä ajatusta seksistä. Onko väärin miestä kohtaan, että tulen kieltäytymään. Ymmärtääkö hän. Vai onko parempi lopettaa heti alkuunsa?

Käyttäjä mokkalapsi kirjoittanut 13.11.2010 klo 19:42

Ei ole laisinkaan omituista, että kokemustesi jälkeen miehen läheisyys pelottaa sinua. Oletko puhunut asiasta ammattiauttajan kanssa? Kuulostaa kyllä siltä, että sinun olisi hyvä työstää asiaa.

Älä missään nimessä tee mitään itseäsi vastaan. Sinulla ei ole velvollisuutta suostua seksiin, jos et ole siihen valmis. Mitäpä, jos rohkeasti kertoisit miehelle tunteistasi ja ikävistä kokemuksistasi. Voitkin yllättyä myönteisesti. Voihan olla, että mies säikähtää ja juoksee pois, mutta sittenhän ei ole sinun arvoinen.

Kannattaa olla rehellinen ja avoin tunteistaan, niin itselleen kuin toiselle osapuolelle.

Käyttäjä Etsijä kirjoittanut 14.11.2010 klo 12:27

Hei,

ei ihme, jos sinua pelottaa, jos sinua on käytetty hyväksi, raiskattukin. Hirvittävää, miten paljon seksuaalista väkivaltaa käytetään ja lähes aina miehet käyvät naisiin käsiksi. Kehitysmaissa tämä on valtavan laaja ongelmakenttä, sotaa käyvistä maista puhumattakaan. Kongossa on raiskattu sisällissodan aikana 300 000 naista. Mutta myös meillä tapahtuu tällaista, myös avioliitossa. Anteeksiantamatonta.

Ole kuitenkin iloinen, että olet löytänyt kivan miehen. Kyllä minusta Sinun pitäisi uskaltautua kertomaan hänelle kokemuksistasi ja peloistasi. Jos mies on oikeanlaatuinen, hän ymmärtää ja voitte edetä varovaisesti. Yleensä miehet haluavat seksiä aina, jos vain siihen kykenevät. Mutta hei, nyt tulee tärkeä pointti: myös naiset haluavat, jos heidän halujaan ei ole tuhottu vääränlaisella lähestymisellä kuten Sinulle on käynyt.

Ammattiauttajasta voisi olla tilanteessasi apua. Kumppanisi pitäisi olla nyt kärsivällinen ja hienotunteinen. Yhdyntä EI SATU jos nainen on tarpeeksi kiihottunut, ja hänen kiihottamisensa pitäisi olla miehen kunnia-asia, jos siis sänkyhommiin ryhdytään.

Voisit kokeilla ensin itsetyydytystä. Jos sekin tuntuu inhottavalta ja vaikealta, olet ammattiavun tarpeessa. Uskoisin, että puhuminen on nyt se väylä vapautumiseen. Puhukaa ja luottakaa toisiinne. Jos mies on mukava, kyllä hän jaksaa odottaa. Jos ei jaksa, päästä hänet menemään ja ole iloinen, että pääsit hänestä eroon. 🙂👍

Käyttäjä yönkyyhky kirjoittanut 12.12.2010 klo 19:16

Moi!

Mites tämän asian nyt ilmaisisi? Ei ole mies vielä lähtenyt lätkimään, vaikken sänkyhommeleihin valmis olekaan. Ei aikuisten oikeesti olen pystynyt kertomaan kokemuksistani eikä mua ainakaan vielä ole painostettu asialla.

En ole valmis seksijuttuihin. Kauhistuttaa ajatus. En pysty myöskään masturbaatioon, mitä Etsijä ehdotit. Terapia voisi olla ihan hyvä juttu, mutta en pysty puhumaan mistään seksuaalisuudesta. Se on niin henkilökohtaista.

Kuinka kauan mies jaksaa olla kärsivällinen ja odottaa. Jos en ole ikinä valmis. Pitäiskö aloittaa vain puolin ja toisin hyväilyllä ja sopia, ettei pidemmälle mennä ja keskeyttää, jos paniikki iskee. Melkein paniikki iskee jo ajatuksesta. 😟 Mieli ja keho muistaa koetun pahan. Olisi aika saada hyvä kokemus.

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 13.12.2010 klo 15:22

Heippa
No jos se on järkevä mies niin jutelkaa kaikista mieltä painavista asioista sillä
puhumalla asiat yleensä ratkeavat ja ongelmat selviävät.
Mutta jos et pysty puhumaan niin kirjoita kirje ja kerro asiat kirjeessä ja kirjoita kysymykset
mistä asioista haluat puhua.
Yleensä toimii ja on tehokas tapa.
Kaunista talvea sinulle.

Käyttäjä helemi kirjoittanut 13.12.2010 klo 17:11

Sinuna kertoisin suoraan ja kaunistelamatta, mitä on tapahtunut.
Olen itse kertonut ja käynyt muutenkin elämääni läpi. Se on raskasta ja jos kuulija ei kestä kuunnella, niin ei hän kestä elämää kanssasi, jos et kerro, sillä sinulla on niin raskaat kokemukset, että niiden muistokaan ei hetkessä katoa.
Vielä vuosienkin päästä saattaa tulla painajaisia, jotka sillä hetkellä tuntuvat ihan todelta, niin on tuki ja turva lähellä, joka tietää.

Käyttäjä yönkyyhky kirjoittanut 20.12.2010 klo 21:18

Moi!
Pidän taukoa "seurustelussa". En pysty enkä kykene vielä puhumaan. En pysty avautumaan tälle miehelle. Työnnän hänet mielummin pois ainakin hetkeksi ellen ikuisesti.

Mulla on olo kuin en pystyisi hengittämään. Mä en vaan pysty päästämään ketään mun sydämeen. Mä en uskalla! Mulla tulee paniikki!! Onneksi en joudu olemaan jouluna yksin. Vietän sukulaisjoulua. Tulevaisuus pelottaa!!

Haluaisin antaa rakkaudelle mahdollisuuden. 🙂 Suren kyllä äitiyden menetystä. Välistä toivoisin olevani kuollut. Usein ahdistaa, vaikka olen pahemmasta surusta päässyt yli.

Käyttäjä Mara70 kirjoittanut 21.12.2010 klo 19:47

pahalta kuulostaa, miksi me miehet olemme tällaisia, hävettää, itse haluaisin sinulle vain kaikkea hyvää, seurustelusuhdetta ilman painetta, ilman menneisyyden mörköä, ymmärrän toki, ettei se ole mahdollista, mutta on mahdollista eheytyä edes jollekkin tasolle.
Ajattelen sinua lämpimin ajatuksin ja samalla yritän pitää meidän pehmomiesten lippua korkealla.🙂

Käyttäjä yönkyyhky kirjoittanut 28.02.2011 klo 19:21

Moi!
Olen keskittynyt työhön. Meni "ihastus" toisen matkaan. Ei kestänyt, kun en suostunut sänkyyn. Olen yksin. Enkä halua ketään vierelleni. Alkoholin hajusta saan paniikin. Mulla on lievä lääkitys. En ota sitä riskiä, että mut otetaan väkisin. Onneksi ex on vankilassa.

Käyttäjä Mara70 kirjoittanut 04.03.2011 klo 09:55

yönkyyhky kirjoitti 28.2.2011 19:21

Moi!
Olen keskittynyt työhön. Meni "ihastus" toisen matkaan. Ei kestänyt, kun en suostunut sänkyyn. Olen yksin. Enkä halua ketään vierelleni. Alkoholin hajusta saan paniikin. Mulla on lievä lääkitys. En ota sitä riskiä, että mut otetaan väkisin. Onneksi ex on vankilassa.

Tällaisiahan me miehet monesti olemme, emme jaksa odottaa seksiä, mutta ei se tarkoita, että pitäisi lopettaa sen takia seurustelu, tämä nykymaailma tuntuu tehneen seksistä maailman tärkeimmän asian, kumma kyllä.
Mies ei ollut selvästikkään tarkoitettu sinulle kun ei jaksanut odottaa, jos rakastaa, jaksaa kyllä myös odottaa, ei se sen kummempaa ole.
Tuosta alkoholista olen samaa mieltä, pysy kaukana miehistä jotka ovat sitä juoneet, en tarkoita tuomita kaikkia miehiä, mutta alkoholi on saanut liikaa pahaa aikaan.
Hyvä, että ex on vankilassa, toivottavasti pysyy siellä pitkään.
Voimia sinulle.🌻🙂🌻