Menneisyys jättää jälkensä
Moikka kaikille!
Olen aivan uusi täällä ja olen löytänyt tieni tänne, kun etsin apua itselleni internetistä.
Olen hieman yli 2-kymppinen, nuori nainen.
Mieltäni painaa monet kenellekään kertomattomat asiat, jotka pyörivät mielessäni ja joiden uskon vaikuttavan liian paljon nykyiseen mielentilaani, joka ei ole paras mahdollinen.
Asioita ei pitäisi jättää sisälleen pyörimään, mutta sellainen minä juuri olen. Ehkä minut on aivan liian monta kertaa torjuttu, jätetty huomiotta tai vaan sysätty syrjään, että olen päättänyt että on parempi etten kerro asioistani kenellekään, eiväthän he halua kuunnella kuitenkaan. Ehkä en ole puhunut oikeille ihmisille, vaan väärille.
Toivonkin (ja uskon) kovasti että täältä löytyy oikeita ihmisiä, jotka haluavat kuunnella. 🙂
Ajatus siitä, että nyt tarvitsen jonkinlaista apua, syntyi noin kuukausi sitten kun rupesin tosissani miettimään kuinka paljon menneisyydessäni tapahtuneet kamalat asiat vaikuttavat nykyiseen elämääni ja varsinkin parisuhteeseeni.
Suurin mieltäni painava asia, mitä kukaan tässä maailmassa ei tiedä, on se, että minua käytettiin seksuaalisesti hyväksi kun olin 16 vuotias. Tekijä oli perhetuttu, isäni serkku. Hän on n. neljän kymmenen, kolmen lapsen isä ja onnellisesti naimisissa. Hän oli kotonamme kylässä ja yöllä tunkeutui huoneeseeni minun nukkuessa.
Kun tämä tapahtui, halusin unohtaa asian heti. Ajattelin sen olevan noloa ja että kukaan ei taatusti usko minua, eivät varsinkaan vahnempani. Ensin se ei tietenkään onnistunut, näin painajaisia ja pelkäsin nukkua omassa huoneessani, kotonani, minkä pitäisi olla nuorelle se maailman turvallisin paikka. Mutta jotenkin onnistuin ”unohtamaan” tämän asian moneksi vuodeksi… kunnes nyt, haluan tekijän vastuuseen teoistaan. Haluan kertoa kaikille. Haluan ennenkaikkea kertoa vanhemmilleni mitä hän on minulle tehnyt.
Mitä minun pitäisi tehdä?
Voinko ilmoittaa poliisille koska teosta on kulunut jo vähän yli viisi vuotta?
Auttakaa!
😑❓