Olen ihan uusi täällä, mutta ajattelin kokeilla. Oloni on ollut todella kurja jo monta vuotta. Ahdistaa ja pelottaa. Kävin kaverini kanssa pari päivää sitten kahvilla, olen puhunut tilanteestani hänelle mutta hänen mielestä minulla olisi kaikki hyvin!
Miksi minulla on sitten aina niin ahdistava olo, unikaan ei auta ja väsyttää. Käyn töissä, mutta joka päivä on vaan yhtä tuskaa lähteä sinne. Haluaisin vain kadota. Pari vuotta sitten suunnittelin jo itsemurhaa koska olin pahoissa veloissa ex miehen takia. Jopa nyt ahdistus käy niin voimakkaana että välillä tekisi mieli oikeasti päästä vain pois, yöt mietin erilaisia tapoja millä voisin päästä. Häpeän itseäni ja oloani niin paljon etten saa itseäni edes minnekkään, päiväni menee niin että aamulla töihin ja töitten jälkeen sulkeudun kotiin. Vähensin töitäkin vain 3 päivään viikossa, silti ei tunnu helpottavan ja itku meinaa olla aina lähellä kun pomo hengittää niskaan.
Mitä tehdä kun ystävänikin sanoo että minulla on kaikki hyvin? Perheelleni yritän esittää että olen yhä se iloinen ja pirteä mitä ennen olin, nykyään on saavutus jo se että jaksan hymyillä.
Pelkään että teen jotain itselleni ennen kuin annan itselleni luvan pyytää apua. Vieläkin tulee niitä iltoja jolloin tahdon oikeasti kuolla, etten jaksa enää elää. On niin paha olla, loppuun kulunut etten enään edes jaksa välittää itsestäni. Pelottaa hirveästi.
😯🗯️