September kirjoitti 25.12.2018 10:48
Hyvät unet sai ketipinorin yliannostuksella ja viinillä.
Mutta miten tästä eteenpäin? Kun en selvästikään ole kunnossa. Ei ole hoitokontaktia osastolle tai kotipolille. Psykologini avolla siirtyi toiselle puolelle kaupunkia. Mulla ei ole mitään hoitokontaktia. En edes tiedä, kuka uusi työntekijäni avolla on. Kenelle soittaa? En voi mennä päivystykseenkään. Tulisi lähtö takaisin osastolle varmaan, ja se olisi hirveä pettymys lapsille. En voi tehdä sitä heille. Jotenkin pitäisi saada palaset kerättyä kasaan ja mentävä eteenpäin.
Olen rikkinäinen.
Hei September, musta ei kuulosta hyvältä että suunnittelet syöväsi jatkossakin enemmän lääkkeitä kuin on määrätty. Lääkkeet ja alkoholi ei käy yhteen. Lapsesi olisivat varmasti pettyneitä jos palaat osastolle, mutta ehkä se olisi kuitenkin heitä kohtaan pitkällä tähtäimellä ystävällisempää kuin se että yrität sinnitellä kotona tilanteessa, jossa (omien sanojesi mukaan) olet ylittänyt jonkin rajan. Pelaat vaarallista peliä, voit auttaa heitä paremmin sitten kun olet itse paremmassa kunnossa.
Cherry, ei tietenkään tartte kertoa ellet halua, mutta tapahtuiko viime jouluna jotain joka laukaisi masennusjakson? Joka tapauksessa, toivon sinulle (ja kaikille muillekin täällä) levollista ja toivontäytteistä joulua.