Onnea kaikille!
Minä taidan vetäytyä tältä elämän näyttämöltä. Roolini on lähes esitetty. Mulla on sellainen im-mieli että se lähes pakottaa mua välillä. Monta vuotta olen kantanut tätä itsetuhoisuutta sisälläni. En tiedä kauanko jaksan enää. Olen liian herkkä. Jotkut saanu että herkkyys on lahja, mutta ei minun mielestä. Haluaisin olla kovempi ihminen.
Sitä paitsi tällaisen nuoren miehen tai miehen asema nyky-yhteiskunnassa on heikko, jos ei ole puolisoa tai ammattia.
Ylä-asteesta asti olen voinut pahoin, eikä vähiten siitä syystä että minua kiusattiin todella pahasti. Joudun koko loppu elämäni kantamaan varmaankin niitä loukkauksia mielessäni.
Tiedän että itsemurha on halveksittava teko. Olen vaan niin totaalisen murtunut. Minut on murrettu niin pahasti. Tämä elämä on piessyt minut ja antanut niin kovan selkäsaunan, etten meinaa toipua siitä.
En ymmärrä, että jos kerran olisi olemassa jokin hyvän tahtoinen jumala, niin minkä takia hän ei auta minua?
Toivottavasti kuitenkin nyt jaksaisin elää tämän joulun ja jotenkin taistella. Olen vaan täysin lopussa...☹️