Onko sillä käytännössä väliä elääkö ihminen vai onko hän kuollut? Kaikki kuitenkin kuollaan. Ja olishan se kiva jättää joku jälki maailmaan, muu kuin hiili. Olen vaan niin syvällä eksistentiaalisessa suossa kuin vaan voi olla. Siis kun ei saa tehdä itselle pahaa, mutta sitten toisaalta millään ei ole mitään merkitystä ja tämä elämä on täysin mitätön asia. Ehkä sitten vois olla jonkinlainen merkitys jos olisin hyvinvoiva, mutta mulla on jatkuvaa lähinnä fyysistä kipua. Olen ravannut kaiken maailman lääkärit läpi eikä mikään auta. Kuulemma ei ole vaarallista, mutta jatkuva kiputila heijastuu psyykkeeseen.
En yksinkertaisesti enää viitsi mennä lääkäriin eikä mulla ole oikeastaan varaakaan. Ja kaikki lääkärit ovat sanoneet että kivun pitäisi mennä pikku hiljaa pois, mutta kun ei mene.
Samalla päässä jauhaa sama kasetti että kaikki on turhaa. Olen muutenkin niin sulkeutunut, pääni sisään ettei minusta varmaan huomaa muu maailma, että elän jatkuvassa eksistentialisessa kriisissä. Kaikki niin hoilottaa tuolla kuinka elämä on ihanaa ja kuinka onni on kohdannut. Mutta minä vain ajattelen elämän varjoja ja sitä että vaikka olisin nyt onnellinen niin kuitenkin tulen joskus tuhoutumaan. Ehkä olen itsekäs. Mutta näin ajattelen.
Koko ajan elämässä on sellainen synkkä pohjavire. Kun olen tuskissani niin mietin hyvää elämää ja kun elän hyvää elämää mietin kuolemaa. Anteeksi kaikille....☹️