Todella surullista, että lääkäri suhtautui liian kevyesti tuntemuksiisi mmila. En ymmärrä, miten tuollaisia psykiatreja on.Toivon sinulle jaksamista ja hakeudu terveyskeskukseen tms. jos sinusta itsestä niin tuntuu. Olikohan se Soroppi,joka kirjoitti,että jos miettii itsemurhaa,tai sitä, että kaikki ei ole nyt hyvin, niin eikö silloin juuri ole paras aika hakeutua hoidon pariin eikä sitten, kun on vaikka jo psykoosissa tms. Minäitse89.lle sanoisin, että ole armollinen itsellesi ja sairaudellesi. Sairaus ei tee meistä huonompia ihmisiä.Meillä on paljon opetettavaa maailmalle. Tyttönen vaan,muista, että sinusta välitetään. Täytyy sanoa, että minulla ollut erittäin tuskaisat 3-4 päivää. Olen miettinyt, saanko hermoromahduksen, kun ärsytyskynnys on alkanut lyhentyä merkittävästi ja olen itkuinen. Vaikka saisin nukuttua, niin herättyäni olen ärtynyt, ehkä siksi, kun en haluaisi herätä, vaikka ei tarvitse mennä esim.töihin tai opiskelemaan. En olisi jaksanut, ellen olisi hakenut apua ja tukea. Joskus täytyy myöntää vaan itselleen, ettei jaksa ja nöyrryttävä hakemaan apua. Jos ei tule kuulluksi se turhauttaa, mutta sitten voi hakea apua toisesta paikasta. Olen hakenut apua mm.ns.kriisipuhelimesta, seurakunnalta, terveyskeskuksesta, sosiaalityöntekijöiltä, muutamalta ystävältä, miesystävältäni. Ja rukouksista. Täytyy muistaa, että apua on saatavilla. Jos tämä tuska ei mene ohitse, ehkä pyydän saada kokeilla jotain lääkettä, sekin on yksi apukeino. Jossain vaiheessa minäkin olen miettinyt sähköhoitoa. Voimia!