Masentuneiden foorumi

Masentuneiden foorumi

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 23.04.2018 klo 08:52 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 23.04.2018 klo 08:52

Moi!

Ajattelin nyt perustaa tänne tällaisen ryhmän, missä saa purkaa kaiken pahanolon. Saa sanoa esim. suoraan että mikä tässä elämässä on niin perseestä välillä. Toki saa sanoa positiivisiakin asioita, mutta eritoten, jos haluaa purkaa pahaa mieltä, niin kirjoita tänne. Yritetään sitten yhdessä selvittää solmut…

Käyttäjä mmila kirjoittanut 28.11.2018 klo 10:15

Kiitos Erilainennainen. Paljon voimia sinullekin. ☺️❤️

Eilen illalla oli im lähellä. Ajattelin ottaa yliannostuksen, mutta sitten muistin että eihän mulla ole lääkkeitä kun en ole apteekissa jaksanut käydä. Se lässähti siihen sitten. Otin pari ylimääräistä Ketipinoria ja onneksi nukahdin aika nopeasti. Itkettää koko ajan. Kunpa kuolisin.

Mitenköhän pitkiä tuollaiset lääkärin soittoajat on, onko kellään tietoa? Pitääkö koko asia saada käsiteltyä max. viidessä minuutissa vai miten? Tuntuu, että mulla on niin paljon asiaa ettei sitä parissa minuutissa käsitellä... No se on huomenna vasta se asia ajankohtainen, mutta kunhan mietin jo nyt... Pitäisi ehkä kirjoittaa lapulle kaikki mitä haluan sanoa, etten unohda mitään.

Käyttäjä mmila kirjoittanut 28.11.2018 klo 10:19

Tuntuu, että alkaisin olla myönteinen sairaalahoitoon. Mutta en kehtaa pyytää lähetettä ellei lääkäri ota sitä itse puheeksi. 😑❓

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 28.11.2018 klo 11:34

Pyydä ihmeessä lähetettä mmila! Tai jos se tuntuu mahdottoman vaikealta, voisitko sanoa lääkärille että olet miettinyt olisiko sairaalahoito paikallaan? Silloin lääkäri tietää että olet miettinyt (ja ehkä myönteinen) mahdollisuutta, mutta jää hänen päätettäväkseen, mitä tehdään.

Käyttäjä mmila kirjoittanut 28.11.2018 klo 13:29

Kiitos viestistä soroppi. ☺️❤️ En vaan ole sellainen ihminen, joka hakeutuisi päivystykseen tai varaisi soittoaikoja ja pyytäisi lähetettä. Tämänkin soittoajan halusi varata hoitaja, itse en olisi sitä varannut. En halua tyrkyttää itseäni hoitoon kun mitä jos lääkäreiden mielestä olen ihan kunnossa?! Ehkä kuvittelen vain olevani masentunut. Olisi tosi noloa pyytää lähetettä ja olla saamatta sitä. Lääkäri nauraisi vaan ja sanoisi että koitahan nyt mmila ryhdistäytyä. 😞

Viime viikolla menin tuohon solmussa-chattiin. Tekisi mieli mennä tänäänkin. Vaikka noloa se on itseään sinnekään tuputtaa kun ei tässä mitään kriisiä ole päällä.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 28.11.2018 klo 15:25

Mä käyn kans tossa solmussa chatissa ja sieltä oon saanu hyvin apua..

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.11.2018 klo 16:34

Ylihuomenna tyttö lähtee. Vieläkään ei tunnu oikee missään. Pelkään... jollen mä sittenkään sisäistä tätä. Jos mä romahan. Mitä mä sitten teen?

Käyttäjä September kirjoittanut 28.11.2018 klo 17:34

Toinen sähköhoito takana. Tällä kertaa en ollut pois tolaltani nukutuksesta herättyäni ja olin muutenkin parempivointinen. Tosin nyt ahdistaa. Olen ottanut jo kaksi kertaa tarvittavaa ja jutellut hoitajan kanssa. Olo on aika toivoton. Jos olisin kotona, ottaisin varmaan liikaa lääkkeitä.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 28.11.2018 klo 19:18

Mun mielestä jos välillä tuntuu että im on lähellä, ei kyllä varmasti ole liian hyvässä kunnossa apua pyytääkseen. Parempihan se on hakea apua silloin kun vielä ei ole ihan kriisissä, auttaminenkin on siinä vaiheessa helpompaa.

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 29.11.2018 klo 09:54

Olen kauhea idiootti. Nyt sen tajusin. Olen yliherkkä luuseri. Skitsofreeninen pöljä. Minkä takia mun täytyy olla tällainen? Haluaisin olla vain normaali... ☹️

Käyttäjä mmila kirjoittanut 29.11.2018 klo 10:51

Tsemppiä teille ja meille kaikille. 🌻🙂🌻

Reilu tunti enää lääkärin soittoon. Jos se nyt soittaa. Mistä senkään tietää, en oikein luota hoitohenkilökuntaan. Jännittää kamalasti miten se puhelu menee. Ahdistaa. Illalla en saanut taaskaan unta, liikaa ajatuksia. Yhdeltä otin lisää lääkkeitä ja nukahdin.

Käyttäjä mmila kirjoittanut 29.11.2018 klo 12:06

Lääkäri soitti. Nyt hävettää ihan kamalasti oma käytös. En lähestulkoon saanut suunvuoroa kun lääkäri oli niin innoissaan jostain uudesta lääkkeestä joka nyt aloitetaan. Sain sitten lopuksi sanottua että olen miettinyt sairaalaa. Lääkäri ei kirjoittanut lähetettä. Sanoi että voihan sitä päivystykseen mennä jos siltä tuntuu. En varmana mene. Hävettää ihan kamalasti kun edes kysyin ja nyt itken vaan täällä. 😭 Kunpa kuolisin.

Sain uuden soittoajan maanantaille. Turhaa. Ehkä perun sen, mitä hyötyä siitäkään on.

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 29.11.2018 klo 12:56

Olen ajatellut taas lääkkeiden väärinkäyttöä, kun on välillä niin tuskainen olo.☹️

Käyttäjä September kirjoittanut 29.11.2018 klo 14:16

Ihan turha päivä. Taas vaihteeksi ihan epätoivoinen olo. Hoitaja sanoi, että pitäisi käydä ulkoilemassa. En uskalla lähteä ulos, koska haluan vaan kävellä tohon radalle ja hypätä junan alle. Jos taas menisin kotiin, niin ottaisin yliannostuksen lääkkeitä. Huomenna on taas ect.

Käyttäjä mmila kirjoittanut 29.11.2018 klo 14:26

Mietin tässä, että ehkä oikeasti kuvittelen tämän kaiken. Itse tunnen, että sairaala olisi hyvä vaihtoehto, mutta kukaan muu ei ole ehdottanut sitä. Lääkäristä se ei ole tarpeen eikä hoitajasta. En vaan tiedä, miten saisin otettua itseäni niskasta kiinni ja ryhdistäydyttävä. Kun ei tässä muutakaan voi, kun ei minua kerran mikään vaivaa.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 29.11.2018 klo 14:32

September kirjoitti 29.11.2018 14:16

Ihan turha päivä. Taas vaihteeksi ihan epätoivoinen olo. Hoitaja sanoi, että pitäisi käydä ulkoilemassa. En uskalla lähteä ulos, koska haluan vaan kävellä tohon radalle ja hypätä junan alle. Jos taas menisin kotiin, niin ottaisin yliannostuksen lääkkeitä. Huomenna on taas ect.

Mulla on samanlainen fiilis, et jos lähtisin johonkin yksin nii toteuttaisin jtn keinoja..