Kiitos taas teille kaikille, jotka kirjoitatte tänne. Sain eilen käytyä tyttäreni luona ja tarkoitus oli jäädä pidemmäksi aikaa, mutta lopulta annoin periksi 7.n tunnin jälkeen. Tyttäreni oli aluksi tosi vihamielinen minua kohtaan ja halusi, että lähden mm.töni ja puristi ranteista. Mutta pysyin tyynenä, sitä en aina ole pystynyt olemaan. Itkin ja pyysin anteeksi ja kerroin olevani pahoillani ja että jos emme saa välejämme kuntoon, minun on pakko tehdä im., koska tuskani on liian kova. Ja sanoin vielä, että en tee im.aa tyttäreni takia, vaan sen takia, mitä kärsimystä olen tuottanut hänelle. Tyttäreni vihamielisyys jatkui, sanoin hänelle, että en voi lähteä ennenkuin välimme olisivat kunnossa tai . .otan purkillisen rauhoittavaa(tosin enää puolet jäljellä). Tyttäreni lähti kiukuspäissään jossain vaiheessa ulos ja lähetti sieltä painu ...viestejä. Laitoin hänelle viestiä, että en häiritse häntä, nukun sohvalla ja olen hiljaa. Tätä jatkui jonkin aikaa. Lopulta otin 4 rauhoittavaa( olen isokoinen, joten tiesin, että niistä ei olisi haittaa). Kun sitten n. 3 tunnin päästä heräsin niin tyttö istui toisella sohvalla ja tunsin syyllisyyttä taaskin, että tuonkin trauman olen hänelle aiheuttanut. Hän halusi edelleen, että lähden. Olin vähän tokkurassa rauhoittavista ja väsynyt, niin en jaksanut jäädä. Lopulta tyttäreni tuli halaamaan ja pyysi anteeksi. Halasimme, mutta minun häneltä tulee pyytää anteeksi.En jaksa kertoa enempää taustoista ym.Itku vain valuu pitkin poskia, että saammeko yätä elämäämme ikinä järjestykseen...