Masentuneiden foorumi

Masentuneiden foorumi

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 23.04.2018 klo 08:52 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 23.04.2018 klo 08:52

Moi!

Ajattelin nyt perustaa tänne tällaisen ryhmän, missä saa purkaa kaiken pahanolon. Saa sanoa esim. suoraan että mikä tässä elämässä on niin perseestä välillä. Toki saa sanoa positiivisiakin asioita, mutta eritoten, jos haluaa purkaa pahaa mieltä, niin kirjoita tänne. Yritetään sitten yhdessä selvittää solmut…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.11.2018 klo 19:36

mietin, pitäisikö soittaa ensi viikolla tk:hon vai ei. huomenna en kerkee. Mulla on oireita, ei psykologisii. Haluaisin vaan selvyyden että kaikki o ok. Mut pelkään soittaa ja pelkään mennä sinne, jos jotain sittenkin löytyy.
Sain nyt tämänkin asian vaivaamaan mieltäni... hyvä minä taas....

Käyttäjä September kirjoittanut 22.11.2018 klo 20:10

Nonni. ECT alkaa vasta maanantaina. Ei ole anestesialääkäri ehtinyt käsitellä lähetettä. Tulee pitkä ja vaikea viikonloppu... Onneksi tulee ystävä käymään, ehkä toinenkin. Ajattelin myös kysyä, jos päästävät mut lauantaina perheen mukana kauppaan. Kotilomat on evätty ja muutenkin poistuminen osastolta ilman läheisiä.

Käyttäjä mmila kirjoittanut 22.11.2018 klo 20:50

Eilen kun siivosin sitä rojunurkkaa niin tuli vastaan paljon tavaroita, joilla en tee mitään, joille ei ole käyttöä. Yritän huomenaamuna saada aikaiseksi kuvattua ne niin voin laittaa nettiin myyntiin. Toivottavasti jaksan. Lisärahalle on aina tarvetta.

Käyttäjä September kirjoittanut 23.11.2018 klo 09:53

Hyvää perjantaita.

Ystävä perui meidän treffit, mutta yritän saada tänään tsempattua silti enemmän. Viime päivät on mennyt sängynpohjalla. Hoitajat yrittäneet mua sieltä kiskoa ylös, mutta kun ei vaan kiinnosta.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.11.2018 klo 10:20

Sossulle tänään papereita tekee. Mietin va miten voin tehdä niitä ku ei mul ole asunnosta dokumenttii eikä rahoista tietoo. Olisko sittenki pitäny mennä kelaan.

Voisinko jäädä sittenki nukkumaan. Peittoki ni lämmin ja tyynyt pehmeet.

Mä en selvii tästä!

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 23.11.2018 klo 11:47

Mulla se FBI on edelleen perässä ja ne on asentanu mun päähän sirun mistä ne voi seurata mun jokaista liikettä. Tahtosin lähtee niitä karkuun mut en tiiä minne menisin..

Käyttäjä September kirjoittanut 23.11.2018 klo 14:55

Tää päivä on ollut hiukan parempi. Olen päässyt ylös sängystä muutakin kuin syömään.

Käyttäjä mmila kirjoittanut 23.11.2018 klo 17:43

Menin sinne harrastusjuttuun tänään. Se oli kamalaa. Mutta selvisin siitä jotenkin. Aivan liikaa ihmisiä, liikaa hälinää. Todella ahdistava kokemus. Onneksi nyt saa viikonlopun olla omassa kotona eikä tarvitse lähteä yhtään mihinkään. Enkä varmana lähdekään.

Sain ne tavara kuvattua mutta aika huonosti liikkuu. Olisiko se tämä Black Friday sitten, ei ihmiset selaa kirpparipalstoja kun uusiakin tuotteita saa halvalla. No siellähän ne voi myynnissä roikkua, jos joku jossain vaiheessa haluaa ostaa.

Nukuin tosi huonosti koko viime yön ja koko päivän on ollut ihan infernaalinen väsymys. Ahdisti tämä päivä niin kovin etten saanut illalla unta, en sitten millään.

Toivoisin niin että voisin käydä tuolla polilla hoitajan kanssa juttelemassa kerran viikossa. Mutta se ei ilmeisesti ole mahdollista. Joten käyn kahden viikon välein. Ei meinaa näitä väliaikoja oikein jaksaa, tarvitsisin juttelua paljon useammin.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 23.11.2018 klo 18:21

Kyllä on itsetuhonen olo..

Käyttäjä mmila kirjoittanut 23.11.2018 klo 18:36

Perheenjäsenet ovat alkaneet kysellä osastolle menosta. En tiedä mitä tehdä, olen niin sekaisin ja lopussa. Haluan vaan nukkua.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 23.11.2018 klo 20:06

Mustakin tuntuu, et mun pitäs päästä osastolle rauhottumaan taas..

Käyttäjä September kirjoittanut 23.11.2018 klo 20:31

Tänään oli hyvä päivä. En halunnut kuolla juuri ollenkaan. Sain luvan käydä alakerrasta ostamassa herkkuja. Huomenna pääsen miehen ja lasten kanssa kauppaan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.11.2018 klo 01:35

Hiukan sekainen ilta ja päätin alkaa pitää kirjanpitoo taas vaihteeksi.
Tyttö kävi kääntymäs kotona ja lähti kaverilleen.
Ilta meni ihan pipariksi, siks oon hereillä vielä. Ajattelin kokeilla nukkumista.

Käyttäjä Erilainennainen kirjoittanut 24.11.2018 klo 13:02

Tyttönen vaan/5: Ei omia pelkojaan ja tunteitaan pääse karkuun. Ne täytyy kohdata jossain vaiheessa. Ei sinuun mitään sirua ole laitettu, eikä FBI seuraa, ole aivan rauhassa. Ootko puhunut jonkun kanssa, omaisen tai ystävän? Jos se helpottaisi? Toinen juttu, että soitat kriisipuhelimeen, meet terveyskeskukseen tai jotain, jos siltä tuntuu. Mulla olleet madennuspäivät. Ymmärrän nyt paljon, mitä virheitä oon tehnyt aiemmassa elämässä ja syytän niistä vain itseäni, vaikka osan syytöksistä voisi laittaa muidenkin piikkiin. Mietin mustavalkoisesti, en jaksa elää tässä ja nyt katse kohti tulevaisuutta, koska ne näyttää tätäkin synkemmältä. En ole viime yönä kunnolla nukkunut. Pyöri istä ja lopulta ylösnousu, valvominen ja pariks tunniks takaisin nukkumaan. Tyttäreni on sanonut, että hän on onnellinen, jos tapan itseni. Se kuvastaa kaikkea tuskaani tällä hetkellä. Tytär, joka on minulle kaikkein tärkein ja rakkain, niin näin pahadti olen epäonnistunut. Mikä minua sitten estää tekemästä im.n.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 24.11.2018 klo 14:22

Musta tuntuu, et mulla on alkava psykoosi.