Huh, saloka, miksi haluat vahingoittaa noin itseäsi. Olet hyvä ihminen, kuten kainki tänne kirjoittavat. No, itsestäni en tiedä😄. Oon ainakin joskus ollut hyvä ja ne ihmiset, jotka siltä ajalta tietävät ja muistavat minut ovat siitä samaa mieltä. Mutta sairaudelle emme voi mitään. Se saa meidät ehkä tekemään asioita, joista emme kunnioita itseämme, syyllistämme itseämme jne. Olen terapian myötä onnistunut olemaan taas se hyvä ihminen. Mutta on ihmisiä, jotka haluavat juoruilla, arvottaa jne., ja herkkänä kärsin siitä. Miksei voisi olla niin hyvä itsetunto kuin ehkäpä sillä nuorella miehellä tanssii tähtien kanssa, siis Boreliuksella, olikohan etunimi joku Tuure? Vai onko se vaan silmänlumetta. Sinulle, minäitse89, kyllä sinulle halutaan vastata. Toivon sinulle voimia ja toivoa. Olen itsekkin välillä niin syvissä vesissä, että toivoa ei ole, mutta se on ehdottoman tärkeää ja unelmat, vaikka niitä ei pystyisi koskaan toteuttamaankaan. Nyt alkaa itkettää. Tämä on meidän elämämme, en tarkoita suossa rämpimistä, vaan sitä, että meillä on vaihtoehtoja, mahdollisuus valita tietyissä rajoissa, rukoilla, lähteä ulos tai vaikka että meillä on katto pään päällä...Sinulle tyttönen5 haluan sanoa, että ilahduttavaa kuulla, että pystyt välillä auttamaan muitakin. Mutta emme saa unohtaa omaa hyvinvointiakaan. Olisi kiva tavata teitä, jotka kirjoitatte tänne, mentäisiin yhdessä vaikka kahville johonkin rauhalliseen kahvilasn, mutta taidamme asua eri puolella Suomea.